Inlägg från: Wailea |Visa alla inlägg
  • Wailea

Halva reapriset!!!

Kul tråd! Älskar att fynda till 1/2 rean!! Kläder på Lindex och Leksaker på Åhléns!!

Ser fram emot första tipset på vart det har börjat

• Wailea
    April Mamma skrev 2010-01-10 20:29:34 följande:
    KOLLA HIT Åhlens börjar sin halva rea den 22/1 =)
    Kör de samma i hela landet tro eller kan det variera mellan olika varuhus?
  • Wailea
    AochJsMamma skrev 2010-01-12 07:56:37 följande:
    Jag hittade absolut INGENTING på rean igår på Kappahl.. SÅ trista kläder, det lilla som fanns..o då var jag ändå på plats ganska snart efter att sms:et kom.. ska spana in andra Kappahl idag tror jag... behöver lite kläder att ha i extraklädeslådan på dagis etc, o då är ju halva reapriset väldans nice...
    Inte jag heller så utplockat fanns inte ett plagg jag ville köpa
  • Wailea
    Buttelina skrev 2010-01-13 13:50:18 följande:
    är det halva reapriset på kappahl?? för oss som har medmera kort?? jag brukar få sms men inte denna gången
    Där finns typ inget kvar dock
  • Wailea

Ja det är sant, i vissa butiker brukar man kunna fynda. Särskilt sådana som ligger lite off

• Wailea

Vill dock återtipsa om Lindex ta 2 bet för 1 på nätet. Har nu vantar till barnen i 3 år framöver sååå billigt

• Wailea
    Buttelina skrev 2010-01-13 16:34:12 följande:
    jag har span på två tunikor till mig själv
    Det måste väl räcka annars be någon skicka sms et vidare till dig
  • Wailea

Är det någon som har koll på Twilfit här, de brukar ju ha kanonfynd när det blir halva rean. Någon som vet ungefär när den börjar?

• Wailea

Kom på en butik till där jag brukar fynda Sisters, någon som har koll? Halva rean där brukar också vara toppen!!

• Wailea
    Smilla75 skrev 2010-01-14 10:21:39 följande:
    Ringde just Lindex, ingen rea på rean i dag heller.
    Ska du ringa imorgon med? Borde de inte börja snart med tanke på att de haft på accessoarer och KappAhl redan har.... Brukar de börja inför en helg elle rlika gärna mitt i veckan?
    tjejligan skrev 2010-01-14 12:23:34 följande:
    Hej!Hoppar in i tråden eftersom jag tjuvkikar ibland.Var på ICA MAXI (Högsbo-Göteborg) de har HALVA REA PRISET på leksaker.JAg fynda massor- Skrållandockor 100:-, barbie entertainme 69:-, käpphast m. ljud 17:50 etc. De hade spel, baby etc, etc.
    Någon som har hittat halva rean på leksaker på annat Maxi än i Göteborg?

Vill också ha
Svar på tråden Halva reapriset!!!