Inlägg från: charmmiss |Visa alla inlägg
  • charmmiss

Halva reapriset!!!

pajas01 skrev 2010-01-12 16:59:24 följande:
    shoppade skor å lite annat smått å gott till pojken på stadium som hade rea.. och börjat med sin rea på rea... hittade mer kläder till mig på rea rean.. men ett par schyssta vårskor till honom för 120 kr
    åh har de börjat med halvarea på stadium, fanns fina skaljackor som jag ville ha till tjejerna.
  • charmmiss
    Lejån skrev 2010-01-12 19:05:25 följande:
    Dock inte på allt... Där jag var så var det rätt begränsat vad som var halva rea på.
    ok, bara utvalda varor som de brukar ha vill säga
  • charmmiss

någon som veta om ica maxi i högsbo hade lego på rea?
    sist jag var där fanns det learning puppy på rea fanns det några kvar?

• charmmiss
    passau skrev 2010-01-14 21:38:09 följande:
    när jag ringde hade dom typ 12 puppy kvar... vid 16dom hade ½ priset på lego å duplo på BR här idag...
    ok, tack för svar, hoppas det finns kvar någon imorgon kväll.

köpte en cykel och en cykelkärra där för halva priset förra veckan, båda gick på 1500kr. riktigt kap!
  • charmmiss
    AochJsMamma skrev 2010-01-15 16:32:31 följande:
    Kampanjen med halva reapriset på leksaker på Maxi är borttagen, var där idag och de hade fått order av högsta chefen att de inte fick fortsätta pga att marginalerna blev för små...så det är alltså bara "vanlig" rea på vissa saker.. Inget Lego eller Duplo på rea.
    var oxå där idag och rean var borta, blev besviken ville ju köpa en learning puppy till bra pris
  • charmmiss
    zasata skrev 2010-01-15 22:16:57 följande:
    såg inga sådana alls vill ha en sådan docka som simmar i vattnet med.
    fanns minst 10st puppy när jag var där iaf
  • charmmiss
    Snorky skrev 2010-01-17 21:51:49 följande:
    ok, om det inte är olika i olika städer då... bäst att kolla imorrn för säkerhets skull
    brukar vara samma i alla städer, det brukar även stå på deras hemsida när rean börjar
  • charmmiss
    Smilla75 skrev 2010-02-26 18:42:08 följande:
    Nej då hade de ändå synts på hemsidan tyvärr.
    jag köpte två jackor idag, en i st 98/104 och en i st 86/92 köpte även matchande vindtäta mössor till för halvarea priset 25kr.
    hittade även en vår jacka till mig själv för 199kr ord pris 599kr.
    detta var i frölunda torg.
    det fanns en röd everest jacka i st 86/92 o en i 110/116 kvar.
    det fanns även everest vinter jackor samt täckbyxor som var på rea.
  • charmmiss
    HN79 skrev 2010-03-06 18:09:05 följande:
    På maxi i alingsås och mölndal har jag köpt flera omgångar med "little people" grejjer för 129:- De brukar ju ligga på 400:- Mkt nöjd.
    vet du om de även har rea på duplo i mölndal?
  • charmmiss
    HN79 skrev 2010-03-06 22:01:09 följande:
    Ingen aning tyvärr
    ok, får kanske åka o kolla själv
  • charmmiss

i mitt stadium fanns det bara ett par tretorn stövlar kvar, men de var för små. de hade lagt fram everest stövlar för 99 kr istället, men det ville jag ju inte ha, ord pris på dem är ju 129kr.

• charmmiss
    AochJsMamma skrev 2010-03-21 08:19:19 följande:
    nä, det var blå jag helst ville ha.. ring in till nordstan o fredsgatan o fråga, det var väldigt utplockat i fredags, men fanns i någr astl iallafall. De enda som finns i GBG är som sagt gröna med bilar på, de kollade i datorn och det är tydligen uppdelat i landet vad gäller motiv o färger.
    vad trist, de e ju väldigt pojkiga för mina tjejer tycker jag.
Svar på tråden Halva reapriset!!!