• USB

Halva reapriset!!!

Om jag får tro så tror jag att de kommer att köra t2b1 innan de kör halva reapriset. Så har de gjort de sista gångerna.

• USB
    TeDrickaren skrev 2010-01-13 14:40:22 följande:
    Är ju nästan sak samma, om det är t2b1 för en el halva reapriset....
    Ja det är det, men det är så de har gjort iaf.....
  • USB

Skickade ett mail till Lindex kundtjänst och det här svaret fick jag när jag undrade hur de kunde börja tidigare på nätet med slutrean....

"Då det är sju leveransdagar när man beställer på vår Shop Online kan de ibland börja något tidigare med kampanjer och reor."

Alltså kan de börja när som helst eller lika gärna vänta till nästa vecka men de brukar inte vara så långt efter KappAhls slutrea så förhoppningsvis blir det vilken dag som helst...

• USB

Såg att Lindex internetbutik tagit bort slutrean idag och kör bara outlet. Kanske är det nåt på gång i butikerna.....

• USB

Ringde just Lindex och hon kollade i datorn och de hade precis fått ett meddelande att t2b1 börjar imorgon kl 10!

• USB
    Tessie tessie skrev 2010-01-18 17:10:37 följande:
    Du som ringde till Lindex, vet du om man måste vänta in något sms för att få handla på t2b1 eller om det startar för alla kl 10?
    Jag vet inte. Jag frågade om det var någon slutrea och hon sa att hon skulle kolla om det kommit in nåt nytt besked. Sen sa hon att det började imorgon kl 10 och att jag var välkommen då.
    Förut när det varit för clubmedlemmar så vet jag att man fått rabatten fast man inte haft nåt sms bara man varit medlem.
  • USB

Jag blev lite besviken....Var på två Lindex butiker och ingen reade några vinterytterkläder. Gör era butiker det?

• USB
    Finesse skrev 2010-01-19 16:19:51 följande:
    ja.. den jag var på reade ut alla vinterjackor, byxor och overaller..
    Åh va jag blir avundsjuk!! =)
  • USB
    AochJsMamma skrev 2010-01-27 19:16:54 följande:
    jag vill så gärna oxå ha det, iallafall se det! Men hittar det inte på hemsidan? Har du nån länk?
    Jag klickade hem det sista! Igår skulle jag beställa men då var de slut men idag fanns det ett kvar. Man får gå in och kolla med jämna mellanrum för ibland kommer det ut fler.
  • USB

Såg nu att Pippi-Lotta säljer ut sitt parti via konkursauktioner. Synd att de inte skickar utan man måste hämta grejerna på plats. Såg lite saker jag skulle vilja ha men man vill ju inte åka 25 mil för att hämta.

Svar på tråden Halva reapriset!!!