Halva reapriset!!!
Om jag får tro så tror jag att de kommer att köra t2b1 innan de kör halva reapriset. Så har de gjort de sista gångerna.
Om jag får tro så tror jag att de kommer att köra t2b1 innan de kör halva reapriset. Så har de gjort de sista gångerna.
Skickade ett mail till Lindex kundtjänst och det här svaret fick jag när jag undrade hur de kunde börja tidigare på nätet med slutrean....
"Då det är sju leveransdagar när man beställer på vår Shop Online kan de ibland börja något tidigare med kampanjer och reor."
Alltså kan de börja när som helst eller lika gärna vänta till nästa vecka men de brukar inte vara så långt efter KappAhls slutrea så förhoppningsvis blir det vilken dag som helst...
Såg att Lindex internetbutik tagit bort slutrean idag och kör bara outlet. Kanske är det nåt på gång i butikerna.....
Ringde just Lindex och hon kollade i datorn och de hade precis fått ett meddelande att t2b1 börjar imorgon kl 10!
Jag blev lite besviken....Var på två Lindex butiker och ingen reade några vinterytterkläder. Gör era butiker det?
Såg nu att Pippi-Lotta säljer ut sitt parti via konkursauktioner. Synd att de inte skickar utan man måste hämta grejerna på plats. Såg lite saker jag skulle vilja ha men man vill ju inte åka 25 mil för att hämta.