Inlägg från: tjejligan |Visa alla inlägg
  • tjejligan

Halva reapriset!!!

Hej!
    Hoppar in i tråden eftersom jag tjuvkikar ibland.
    Var på ICA MAXI (Högsbo-Göteborg) de har HALVA REA PRISET på leksaker.
    JAg fynda massor- Skrållandockor 100:-, barbie entertainme 69:-, käpphast m. ljud 17:50 etc. De hade spel, baby etc, etc.

• tjejligan
    Skytten75 skrev 2010-01-14 14:40:54 följande:
    Hej! Tack för tipset. Fanns det många Skrållandockor kvar? Vet du om Mölndalsvägen också har halva rea priset?Vet någon om Coop har börjat med halva rea priset på sina leksaker?
    Nu antar jag att du redan har varit där men det kanske var 8 st skrållan kvar efter jag tog mina 2{#lang_emotions_wink}. Men det fanns mängder av andra leksaker att fynda!
  • tjejligan
    AochJsMamma skrev 2010-01-14 19:24:25 följande:
    Ringde precis Maxi på Mölndalsvägen och enligt han jag pratade med så har de inte halva reapriset..konstigt att det skiljer på en sån sak mellan butikerna...annasr brukar ju erbjudandena vara i princip identiska mellan de olika maxi butikerna
    På Ica Maxi är det privata handlare som äger butiken så de gör lite som de själva vill.
    421 hade mycket leksaker kvar så därför bestämde kanske den handlarn att göra så... Sedan så kanske bestämmer de själva vad som skall reas ut med vissa undantag för annonsvaror.
  • tjejligan
    charmmiss skrev 2010-01-14 21:30:27 följande:
    någon som veta om ica maxi i högsbo hade lego på rea?sist jag var där fanns det learning puppy på rea fanns det några kvar?
    Jag tror inte att det var lego på rea, de fanns bara i vanliga hyllan.
  • tjejligan
    Pallas skrev 2010-01-22 17:05:11 följande:
    *snyft* Jag hittar fan ingenting! Antingen asfula grejer eller också kostar de 90 000 bagis från början. Någon som vet något om klädmärket Cross? Hittade jättefina skidset till barnen för 800 spänn, men jag vet inte vad de kostar från början.
    Hittade förra året på Åhléns rea efter sportlovet ett Cross skidset för 350:- hade kostat 1200 {#lang_emotions_laughing}. Så skidset kommer nog efter sportlovet.
  • tjejligan

Jag tror den i uddevalla är lite egen den bytte väl till Coop Forum ganska nyligen? Den var väl en OBS tills för ngt år sedan? Tror det är likadant med Coop Forum i Karlstad.  Vissa starka föreningar (typ konsum värmland) ville inte bli Coop Forum rikstäckande eftersom de gick med så stor vinst men de blev tvingade till det för ngr år sedan....

Svar på tråden Halva reapriset!!!