Inlägg från: Love5 |Visa alla inlägg
  • Love5

Halva reapriset!!!

Ica Maxi närmast mig (vid Arlandastad i Märsta) har jätterea på klädsidan, fyndade igår en tunnare vinteroverall i stl 86 till nästa höst/vinter för 69 kr, ska vara vind- och vattentät (ord pris 299 kr) samt vinterjacka- och byxa (i set) i stl 86/92 för 99 kr, även den vind- och vattentät (ord pris 349kr). Vet ej om detta gäller alla Maxibutiker. I Häggvik (på Ica Maxi) hade de en hel massa billiga leksaker när jag var där i fredags.

• Love5

Glömde tipsa om rean på skoavdelningen (på Maxi vid Arlandastad) :), en massa jätte billiga skor, både "märkesskor" och mer okända märken, t ex Pax gympaskor för 49 kr (ord pris 349 kr)

• Love5

Kläderna på Maxi var av deras eget märke, har haft ett dagisset till mellansonen därifrån något tidigare år och tyckte att de var helt ok, hyfsat vattentäta också.

• Love5

Är ni intressedade av att veta att även Twilfit har halva rea priset nu? :) Fick mail om det idag, gäller till den 24/1.

• Love5

Har också hört att det är ta 2 betala för 1 på Lindex fr o m idag, vad jag förstår en Lindexanställd som tipsat om det i ett annat forum.

• Love5

Jag hittade lite till minsta sonen på Lindex-rean (Boländerna i Uppsala). 6 plagg i stl 86 (bl a Muminkläder), fick ge 300 kr för dem så jag känner mig nöjd med rean :) 

• Love5

Nu handlar tråden om halva reapriset egentligen, men kan inte låta bli att tipsa om Polarn och pyrets utökade rea, -50 % på de varorna som reades med -30 % från början och även -30 % på en del ytterkläder, t ex skaljackor och WS fleecejackor.

Svar på tråden Halva reapriset!!!