Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Halva reapriset!!!

Buttelina skrev 2010-01-13 16:43:43 följande:
    kan nån av er göra det om jag inboxar mitt nr
    Kappahl? Jag kan sms:a om du vill?
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    USB skrev 2010-01-18 15:32:36 följande:
    Ringde just Lindex och hon kollade i datorn och de hade precis fått ett meddelande att t2b1 börjar imorgon kl 10!
    Hoppsan- jag som var där och handlade en hög pyjamasar idag,dock hintade jag till butikschefen om det kanske var dumt att köpa de nu om de utökar t2b1 snart..
    Då tyckte hon att jag skulle ta det lugnt med lapparna när jag kom hem och istället köpa om kläderna ifall den började om någon dag{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    kristinah skrev 2010-01-19 14:39:37 följande:
    här var det ingen ta 2 bet1 på rean - bara på några gamla skärp
    Men så verkade det när jag kom till "mitt" Lindex också men sen frågade jag personalen och då sa hon att det är t2b1 men att det inte hade hunnit skylta om ännu.
    Efter det så handlade jag som en galning
  • Smultronhjärta
    USB skrev 2010-01-19 15:24:02 följande:
    Jag blev lite besviken....Var på två Lindex butiker och ingen reade några vinterytterkläder. Gör era butiker det?
    Nope-inga vinterytterkläder bortsett från flecceoveraller på baby.
    Däremot fyndade jag en fin turkos Fix WS till våren för 75kr
  • Smultronhjärta

Den här tråden är banne mig livsfarlig Har handlat mig halvt fördärvad på Lindex,Pop och nu igår Hemtex efter att ha läst här....
    Hemtexrean var ju minst sagt trevlig

• Smultronhjärta
    xmari skrev 2010-01-26 21:04:06 följande:
    Man ser rabatten när man kommer till sista steget i kassan. Alltså innan man tryckt på att det är ok. Och jag har svårt att tro att de lurar en på pengar, har beställt där förut och det har gått bra och dessutom tog jag på faktura så jag betalar inget innan jag ser att allt är rätt.
    Men fakturakunderna har haft stora problem även de{#lang_emotions_undecided}
  • Smultronhjärta
    xmari skrev 2010-01-26 21:10:33 följande:
    Smultron: Vad är det som har hänt? Så jag kan hålla koll på min order!
    Det finns massor med missnöjda pippilottakunder hör på FL och en mängd trådar om problem gällande butiken
    Här är en:
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49119738.html

Fakturakunder har fått problem eftersom fakturan gått ut även om varan inte dykt upp så det har kommit till nästa instans där PL har lovat att dra tillbaka kravet men inget händer
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-01-27 07:58:01 följande:
    men det är ju bara halva reapriset på det som är rea, iallafall här, och det var ingen rea alls på barnpåslakan, var det inte det hon menade?
    Jag har varit på 3 Hemtex och alla har antingen reat olika saker eller samma saker men med olika reapris{#lang_emotions_undecided} Men på alla tre har det reats barnpåslakan..
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-01-27 08:42:58 följande:
    vad märkligt!! Nu har jag visserligen baar varit i en butik, men där var allt sånt på ordinarie, frågade två olika expediter just in case, var även andra (vanliga vuxna) påslakan set som var till ord pris.
    Ja det är himla skumt! Jag blev extra glad att se att "min" butik reade även US Polo serien och Johannaserien till barn-det gjorde inte den ena i hstd men dock den andra.
    Som sagt, helsnurrigt
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-01-27 09:16:11 följande:
    det gjorde de inte här i GBG, då hade jag helt klart köpt en del av det!
    Ja, tydligen ska Hemtex sluta med poloserien under året,så trist eftersom det är nästan det enda jag handlar där..
Svar på tråden Halva reapriset!!!