Inlägg från: xmari |Visa alla inlägg
  • xmari

Halva reapriset!!!

Inte halva på halva men 50 % på allt... pippilotta.se . Kanske någon som skrivit tidigare men men. Fyndade en ny skötväska bl.a.

• xmari

Man ser rabatten när man kommer till sista steget i kassan. Alltså innan man tryckt på att det är ok. Och jag har svårt att tro att de lurar en på pengar, har beställt där förut och det har gått bra och dessutom tog jag på faktura så jag betalar inget innan jag ser att allt är rätt.

• xmari

Smultron: Vad är det som har hänt? Så jag kan hålla koll på min order!

• xmari

Hello.

En liten uppdatering

Efter allt man läste igår bestämde jag mig för att jag ville makulera min order. Mailade igår kväll till flera av deras mailadresser men fick bara tillbaka mailen. Mailade från flera olika mail eftersom dom varnar för hotmail på sin hemsida men det hjälpte inte. Har skrivit på hemsidan, man kan gå in under en flik på sitt konto och lämna ett meddelande och det stod att det gick iväg men inget svar. Har försökt ringa, ingen som svarar och man kan inte lämna meddelande...

Ja ja, är väl bara att vänta o se. Kommer varorna så kommer dom. Men dom är INTE lätta att få tag på så betala INTE med direktbetalning! Dom verkar använda Kreditor som faktura leverantör och dom verkar vara medvetna om problemet så jag kommer bestrida fakturan rejält om något går fel.

• xmari

Vill bara informera att nu står det att pippilotta är försatt i konkurs på deras hemsida... Idioterna har lurat folk hela den här perioden så alla som direktbetalt inte kommer få sina pengar tillbaka eller några produkter. Är glad att jag tog mot faktura (dom kommer inte gå iväg) men tycker synd om dom som direktbetalt.

Svar på tråden Halva reapriset!!!