Inlägg från: puh fantast |Visa alla inlägg
  • puh fantast

Halva reapriset!!!

Åhlens i Örnsköldsvik har börjat med halva reapriset. Men de håller på att bygga om så de kanske vill bli av med så mycket som möjligt.

• puh fantast

Lejån: tycker oxå de nyss byggt om, men det är på gång igen. Ska vara klart i början av feb.

Angående leksaker så vet jag inte, det har inte så mycket leksaker här i stan, men det var på några spel i alla fall. Jag var under tidspress så jag tittade bara på barnkläderna.
    Ska in på stan idag och går nog in en sväng på Åhlens då.
    Hoppas de har sänkt på Polarn här i stan oxå, har tittat på några fina kläder, men tycker de är alldeles för dyra.
  • puh fantast

På Coop här i stan har de ingen annan rea än på julgrejer och det har de haft halva reapriset på länge.

Visseligen så är Coop här mest en matvarubutik, har nästan inge kläder alls, lite sockar, underkläder och handskar. 
    Hoppas de sätter ner leksakerna och att det sen blir halva reapriset =D
  • puh fantast

Tycker överlag att det varit superdålig rea i år. På Lindex här i stan så har de nästan bara haft en massa finklänningar och man behöver ju inte hur många såna som helst.

Jag brukar handla mycket på rean efter jul och bunkra några storlekar upp, men nu hittade jag i princip ingenting Och sonen behöver verkligen både byxor och långärmade tröjor.
    Har inte funnits några ytterkläder alls på Lindex förutom några vinterjackor som har varit på rea sen innan jul.
    Skittråkigt! Älskar att shoppa, speciellt på rea, men nu fanns det nästan inget =(
  • puh fantast

Någon som vet hur det är på Polarn och pyret nu? Har de sänkt priserna nå´t mer? Var in förra torsdagen och då hade de sänkt lite till, men jag vill att de sänker ännu mer =)

• puh fantast

Måste nog åka in en sväng imorgon efter jobbet då.

Sonen behöver 134/140 på tröjor och här fanns bara nån enstaka. Fanns mest smått upp till 80. Och det passar ingen av barnen.
  • puh fantast

EllieGBG: jag bor i Örnsköldsvik och här finns bara ett pop. Såg att det fanns några WS här oxå, men jag är ingen stor fantast av WS faktiskt. Har inte riktigt förstått när man ska använda de. 

Hade en från HM till dottern i våras och höstas och hon blev svettig i den (hon blev 1 år i somras, så hon rörde sig inte jättemycket)
  • puh fantast

Snorky: så du tycker man ska införskaffa en WS? Har en son som är varm av sig och blir lätt svettig, är det nå´t att ha då?

Blir osäker.....den är ju inte billig fast den är på rea...
    Vad tycker ni alla om WS? Säg gärna vad ni tycker.
  • puh fantast

Lalalong: här i stan har de fortfarande rea på pop, kappahl, hm och lindex. Lindex har slutat med halva reapriset, men då har de satt ner priserna till ungefär halva reapriset istället

Hm har varken haft 2 för 1 eller halva reapriset. Så där är det fortfarande för dyrt för att handla "bara för att"
Svar på tråden Halva reapriset!!!