Halva reapriset!!!
Åhlens i Örnsköldsvik har börjat med halva reapriset. Men de håller på att bygga om så de kanske vill bli av med så mycket som möjligt.
Åhlens i Örnsköldsvik har börjat med halva reapriset. Men de håller på att bygga om så de kanske vill bli av med så mycket som möjligt.
Lejån: tycker oxå de nyss byggt om, men det är på gång igen. Ska vara klart i början av feb.
På Coop här i stan har de ingen annan rea än på julgrejer och det har de haft halva reapriset på länge.
Tycker överlag att det varit superdålig rea i år. På Lindex här i stan så har de nästan bara haft en massa finklänningar och man behöver ju inte hur många såna som helst.
Någon som vet hur det är på Polarn och pyret nu? Har de sänkt priserna nå´t mer? Var in förra torsdagen och då hade de sänkt lite till, men jag vill att de sänker ännu mer =)
Måste nog åka in en sväng imorgon efter jobbet då.
EllieGBG: jag bor i Örnsköldsvik och här finns bara ett pop. Såg att det fanns några WS här oxå, men jag är ingen stor fantast av WS faktiskt. Har inte riktigt förstått när man ska använda de.
Snorky: så du tycker man ska införskaffa en WS? Har en son som är varm av sig och blir lätt svettig, är det nå´t att ha då?
Lalalong: här i stan har de fortfarande rea på pop, kappahl, hm och lindex. Lindex har slutat med halva reapriset, men då har de satt ner priserna till ungefär halva reapriset istället
Var finns de outletarna?