Halva reapriset!!!
har lindex halva rean än? eller är det bara den "vanliga" rean fortfarande?
har lindex halva rean än? eller är det bara den "vanliga" rean fortfarande?
var på mölndalsoutleten idag, 30 min innan stängning och då hade de sänkt priserna ännu mer. Så för 5 st klänningar och 1 kofta som skulle ha kostat över 2000 betalade jag 270. Rätt nöjd kan man ju säga.
80% + ta 6 plagg betala för 4
Nej det var nån tillfällig utförsäljning som var helgen som var. Vet inte om den kommer igen. Tyckte nog egentligen inte att det var så mkt att ha men jag gjorde ju faktiskt några fina fynd. De hade tydligen annonserat på några bvc innan
Ett litet tips till er göteborgare. Barnens hus i Högsbo har en massa jättebra "babyerbjudande" under helgen. Fyndade tex en skötväska för ynka 49:- som hade kostat 479:- Som hittat. Superbra priser på brio sitty och brio race om nån är ute efter en sån, passa på nu.
Babykvällen var egentligen i torsdags men eftersom det kom så lite folk bestämmde de sig för att köra hela helgen
Brio sitty 995:- och brio race 1500:- Fanns gott om dem igår iaf. Men det är ju ett superpris så de kan nog gå fort.
På maxi i alingsås och mölndal har jag köpt flera omgångar med "little people" grejjer för 129:- De brukar ju ligga på 400:- Mkt nöjd.
Ingen aning tyvärr
Nu har vi iofs inte hunnit använda dem så mkt men de verkar ok. Ord pris tror jag var 79:- Vet att rusta har också som var helt ok för 39:-