Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

Halva reapriset!!!

Halva reapriset på åhlens.. är den något å hurra för?
    Ni kanske pratar om vuxenavdelningen?

Här tycker jag barnrean på åhlens är sååååååå dålig. Nedsänkt med 20-40kr, enstaka fula plagg.. ofta så när jag är där å kollar.

Anton 10, Saga 4, Josef 2½
  • solstraalen

Åh jag köpte för kanske 2 veckor sen byxor på flickavdelning, lilarutiga för bara 50kr. Önskar jag hade köpt de grå oxå :-/

*Anton 9½, Saga 3½ och Josef nästan 2*
  • solstraalen

lejån, vilken strl tog du? 

Tror Saga bara har 110 på sina.. hon är 105 lång, dom är lagom, eller jag ska kolla imorrn.

Josef är 92cm och har 98 å dom e bra =)

• solstraalen

Lejån, hur gammal är han nu? 1½?  Josef har haft sina ett tag nu.. så dom passar nog honom! =)

• solstraalen

beställde just de gåra setet för flickor, i wct eller vad de e, till tjejen =) Hoppas det passar, har ingen aning om hur strl är.

Tog 116 till min 105cmare =)

Pojke 10, flicka 4, pojke 2.
  • solstraalen

Här gick man å vänta i flera år på att få cubus i uppsala, så kommer dom, men ingen barnavdelning! *gah* Snacka om besvikelse.

• solstraalen

cubus finns inne i stan, på gågatan.. där Duka låg förrut. Mittemot MAX.

• solstraalen

Hoppas lindex inne i uppsala har bra rea så de finns nått kvar åt mig imorrn. =) Eller ja, åt barnen :)

Pojke 10, flicka 4, pojke 2½.
  • solstraalen

Här i uppsala tyckte jag dom bara hade fula kläder på rean på åhlens + att deras reapris är sjänkt så sjukt lite, oftast med en 20-lapp. Så halva reapriset tycker jag inte blir så billigt ändå, där.

• solstraalen

Eller om Lindex i boländerna i uppsala har mkt kvar på rean?

• solstraalen
    AochJsMamma skrev 2010-02-03 18:30:34 följande:
    jag blir så irreterad på Pippilottas sätt att agera det sensate, det har startats massa trådar av männiksor som känt sig lurade, och en av ägarna har skrivit inlägg efter inlägg här på Familjeliv om att de inte alls är på väg mot konkurs etc etc...hur trött hon är på alla som ljuger o smutskastar företaget..o jo då, visst var det sant!!! Tycker SÅÅÅÅ synd om alla kunder som inte fått sina varor/pengar/etc etc
    Åh shit, vad är de du säger???

Jag väntar paket därifrånm :/
Svar på tråden Halva reapriset!!!