Halva reapriset!!!
Halva reapriset på åhlens.. är den något å hurra för?
Ni kanske pratar om vuxenavdelningen?
Här tycker jag barnrean på åhlens är sååååååå dålig. Nedsänkt med 20-40kr, enstaka fula plagg.. ofta så när jag är där å kollar.
Halva reapriset på åhlens.. är den något å hurra för?
Ni kanske pratar om vuxenavdelningen?
Här tycker jag barnrean på åhlens är sååååååå dålig. Nedsänkt med 20-40kr, enstaka fula plagg.. ofta så när jag är där å kollar.
Åh jag köpte för kanske 2 veckor sen byxor på flickavdelning, lilarutiga för bara 50kr. Önskar jag hade köpt de grå oxå :-/
Jag pratade givetvis om HM =)
Lejån, vad fick du ge? 149?
lejån, vilken strl tog du?
Tror Saga bara har 110 på sina.. hon är 105 lång, dom är lagom, eller jag ska kolla imorrn.
Josef är 92cm och har 98 å dom e bra =)
Lejån, hur gammal är han nu? 1½? Josef har haft sina ett tag nu.. så dom passar nog honom! =)
Lejån: Min lilleman är ju 1år äldre, så de kom jag ihåg :)
beställde just de gåra setet för flickor, i wct eller vad de e, till tjejen =) Hoppas det passar, har ingen aning om hur strl är.
Tog 116 till min 105cmare =)
Här gick man å vänta i flera år på att få cubus i uppsala, så kommer dom, men ingen barnavdelning! *gah* Snacka om besvikelse.
cubus finns inne i stan, på gågatan.. där Duka låg förrut. Mittemot MAX.
Hoppas lindex inne i uppsala har bra rea så de finns nått kvar åt mig imorrn. =) Eller ja, åt barnen :)
Här i uppsala tyckte jag dom bara hade fula kläder på rean på åhlens + att deras reapris är sjänkt så sjukt lite, oftast med en 20-lapp. Så halva reapriset tycker jag inte blir så billigt ändå, där.
Någon som vet om de e rea på coop i uppsala?
Eller om Lindex i boländerna i uppsala har mkt kvar på rean?
GAH, F*N! Suck.
WS är guld värt! Vi använder sånna masssssor!
fodrade regnvantar billigt?
Finns dessa i uppsala, nån som vet?