Inlägg från: Wailea |Visa alla inlägg
  • Wailea

Halva reapriset!!!

TeDrickaren skrev 2010-01-15 09:25:04 följande:
    nope inget från lindex....men man kan tycka att de borde snart med tanke på alla andra affärer....
    Har du koll på att det inte börjar idag? Hoppas...
  • Wailea
    Lalalong skrev 2010-01-19 17:25:38 följande:
    Är det någon som vet någon sida på nätet, eller "vanlig" affär där de rear babyplagg i strl 44? Här har det kommit en liten lillasyster... hon är född i 38+6, men p.g.a. havandeskapsförgiftning hade moderkakan tagit rejält med stryk så den lilla vägde 2500 gram och är 45 cm lång. Har fått panikköpa strl 50 idag... 56 är alldeles för stort. 50 funkar hjälpligt, men speciellt snyggt är det inte. Hon kommer ju förmodligen växa ur 44 ganska snabbt men det skulle ändå vara kul att ha något/några plagg som faktiskt passar...
    GRATTIS!!!!

Ni som varit på Åhléns, har de haft halva rean på något annat än kläder hos er?
  • Wailea
    puh fantast skrev 2010-01-20 08:38:40 följande:
    Åhlens i Örnsköldsvik har börjat med halva reapriset. Men de håller på att bygga om så de kanske vill bli av med så mycket som möjligt.
    Snorky skrev 2010-01-20 08:36:17 följande:
    fast Åhlens i Örebro har redan börjat om det var i fredags kanske?
    Är det dock bara på kläder eller på övrigt sortiment som tex leksaker också?
  • Wailea

Jo förra året var det iaf på leksaker! Shoppade massor, var allt från pulkor till spel och superbilligt Vill ha det igen!!

• Wailea

Någon som varit i Norrköping och kollat in Åhléns, Lindex & KappAhl?

Är det halva rean/ ta 2 bet för en och finns det något kul kvar eller är det helt utplockat?

• Wailea
    Diddi Puff skrev 2010-01-21 18:24:31 följande:
    Idag kom min beställning från Friis, helnöjd
    Min har också kommit men jag hann inte hämta den Så nyfiken!!

Vad beställde du?
  • Wailea
    Diddi Puff skrev 2010-01-22 07:28:50 följande:
    Jag beställde: väska, skor, örhängen och plånbok. Såå fina!Vad har du beställt?
    Solglasögon plånbok/börs & 2 sjalar. Hade en väska & en morgonrock med som försvann i kundvagnen innan jag hann betala.... Men nu blir jag också sugen på mer!!! Vilken väska köpte du?
  • Wailea

Blev så sugen på stjärnöverkastet flera av er fyndat på Hemtes men fanns inget här i stan så jag fick shoppa loss i webshopen istället. Där fanns dock bara till enkelsäng men jag tänkte att man kanske kan vika det som en filt längst ned på sängen. Vad tror ni?

Vilka färger köpte ni & vad fyndade ni dessa? Någon som har bild på sin nybäddade säng?

Det verkar variera väldigt med reorna på Hemtex, är det så att vissa butiker som har bättre rean ägs av kedjan medans andra är privatägda och inte rear så mycket? Skulle i så fall vilja veta vilka som hör till dem med bra rea...

• Wailea

Det är borta nu Köpte mitt igår så det kanske är slut... hade dock så gärna velat ha det stora med det fanns inte...

• Wailea
    rply skrev 2010-01-27 22:18:20 följande:
    stjärnöverkastet finns i lkpg om någon bor där :) Jag fyndade ett idag! Till dubbelsäng..
    Vilken färg köpte du? Pris?
  • Wailea

Mm man får väl fortsätta kika men har det någonsin funnits till dubbelsäng i webshopen?

• Wailea

Plus att moms 25% tillkommer på priset och en klubbavgift på minst 100kr för varje paket så det blir nog inte så himla billigt ändå särskilt inte då man inte hittar något paket med allt man vill ha....

Svar på tråden Halva reapriset!!!