Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

Halva reapriset!!!

Men det där med pojkkläder gäller väl inte bara rea? Är det inte överlag mindre mängd kläder till pojkar?

• Xgirl83
    April Mamma skrev 2010-01-13 18:49:52 följande:
    Jo, det är nog så....Killkläder är boring =) Men jag brukar köpa nån rosa tröja till sönerna samt handla på POP som har rätt fina "pojk" kläder.. Annars så känns det som om att killkläderna består av fotbollar, fireflames osv
    Ja gud så tråkigt! Nu har jag bara en tjej (vet ju inte vad den i magen är för nåt dock) och jag är glad över att ha så mycket att välja på.
  • Xgirl83
    Pumpkin skrev 2010-01-13 19:08:27 följande:
    Men om man kollar på andra märken, dvs inte Lindex osv, så finns det ju mycket fina och tuffa kläder till pojkar T ex Plastisock - älskar deras färger och mönster! Efter att ha läst ett tips här inne om Pixiekids rea så gick jag faktiskt in där och beställde två stycken bodys av märket Plastisock
    Ja visst finns det, men jag skulle ha svårt att lägga så mycket pengar på barnkläder som märkeskläder kostar. Men om man nu hittar på rea så är det ju inte dumt.
  • Xgirl83

Det är inte så att halva reapriset bara gällde de dagarna som stod i SMS:et, och när man visade upp det?

• Xgirl83
    passau skrev 2010-01-17 16:36:30 följande:
    då gör vi oss redo för ännu en vecka med vässade armbågar sammanfattning av vad vi tror... lindex t2b1 börjar i mitten av veckan... åhlens börjar 22/1 min förhoppning är att lindex börjar måndag men tisdag är nog mer relevant. i Coops rea står som vanligt bara rean förtsätter... så jag hoppas på halva rean på torsdag när dom brukar ha nytt reklamblad... men detta är bara mina egna funderingar
    Jag tror att det kan bli halva reapriset direkt nu på tisdag-onsdag på Lindex. För jag läset ju i gamla Lindex-tråden från januari förra året och där var det ingen som nämnde t2b1 utan halva reapriset verkade börja direkt då, och då började det onsdag 21 januari.

Så om jag får gissa så tror jag på ½ reapriset på Lindex start på onsdag för medlemmar. Men jag hoppas verkligen på tisdag då jag ska till en Lindex-butik som jag inte har möjlighet att gå till senare under rean.
  • Xgirl83

Nu har jag också varit en sväng till Lindex. Blev dock bara kläder till kommande bebis; en body (kortärmad med insekter på från förra våren) och ett par fejkjeans i mjukistyg - 25:-/plagg. Det roliga var dock att exakt de jeansen även hängde jättemånga par bland ordinariepris-kläderna. Det fanns egentligen en hel del jag kunde köpt till dottern också, bl a Bamse-tunikor, men det känns bättre att använda de kläder hon redan har för hon har så mycket.

På Kappahl var det halva reapriset på allt. Blev två bodies där.

Jag ska till mitt "vanliga" Lindex imorgon och titta en sväng när jag ändå ska förbi där.

Angående kläder stl 44 så var en av bodiesarna jag köpte på Kappahl i stl 44. En brun-vitrandig för 15:-, helt ok.

• Xgirl83
    AochJsMamma skrev 2010-01-20 08:20:16 följande:
    Är det inte extremt LITE på Lindex rea i år? De har ju hur mkt kläder som helst kvar på ord pris som har funnits hela hösten/vintern..iallafall på baby..trist!!!
    Skumt, jag tycker det fanns ovanligt mycket på de två Lindex jag varit på!

Sen om det finns mindre kvar så har väl Lindex fått sålt mer än vanligt under hösten kanske.
  • Xgirl83
    Love5 skrev 2010-01-20 11:53:58 följande:
    Nu handlar tråden om halva reapriset egentligen, men kan inte låta bli att tipsa om Polarn och pyrets utökade rea, -50 % på de varorna som reades med -30 % från början och även -30 % på en del ytterkläder, t ex skaljackor och WS fleecejackor.
    All rea är välkommen!
  • Xgirl83
    passau skrev 2010-01-20 15:35:54 följande:
    sa inte någon att dom blivit stämmda för att de hade för mkt rea så d kommer nog inte isf... men jag kan bara hålla med och hoppas på samma!
    Rea får ju alla butiker ha, men Hemtex gjorde reklam för stor rea nästan varje vecka och det var DET de inte fick lov till.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Xgirl83

Jag har lagt upp det jag köpt, i Lindex bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

Kunde köpt mycket men dottern behöver inget. Får se om jag tittar in igen när det blir ½ reapriset.

• Xgirl83
    puh fantast skrev 2010-02-05 14:47:43 följande:
    Snorky: så du tycker man ska införskaffa en WS? Har en son som är varm av sig och blir lätt svettig, är det nå´t att ha då? Blir osäker.....den är ju inte billig fast den är på rea... Vad tycker ni alla om WS? Säg gärna vad ni tycker.
    Jag tycker WS är toppen! De är så mycket smidigare än en vanlig jacka men ändå vindtäta och andas.
  • Xgirl83
    2 små prinsessor skrev 2010-02-05 15:09:41 följande:
    vi har en ws till stora dottern, men jag tycker absolut inte att det är ett måste. Hon har mest  haft den under sin vindtäta fix-jacka, och då hade det ju funkat lika bra med en vanlig fleecetröja egentligen.
    Man ska inte anväda WS under skaljacka, det är helt onödigt för det blir kaka på kaka. Tanken är ju att när det inte är blött så räcker det med WS istället för skaljacka + fleece för det är smidigare att röra sig i.
Svar på tråden Halva reapriset!!!