Halva reapriset!!!
Men det där med pojkkläder gäller väl inte bara rea? Är det inte överlag mindre mängd kläder till pojkar?
Men det där med pojkkläder gäller väl inte bara rea? Är det inte överlag mindre mängd kläder till pojkar?
Det är inte så att halva reapriset bara gällde de dagarna som stod i SMS:et, och när man visade upp det?
På Kappahl alltså.
Nu har jag också varit en sväng till Lindex. Blev dock bara kläder till kommande bebis; en body (kortärmad med insekter på från förra våren) och ett par fejkjeans i mjukistyg - 25:-/plagg. Det roliga var dock att exakt de jeansen även hängde jättemånga par bland ordinariepris-kläderna. Det fanns egentligen en hel del jag kunde köpt till dottern också, bl a Bamse-tunikor, men det känns bättre att använda de kläder hon redan har för hon har så mycket.
På Kappahl var det halva reapriset på allt. Blev två bodies där.
Jag ska till mitt "vanliga" Lindex imorgon och titta en sväng när jag ändå ska förbi där.
Angående kläder stl 44 så var en av bodiesarna jag köpte på Kappahl i stl 44. En brun-vitrandig för 15:-, helt ok.
Jag har lagt upp det jag köpt, i Lindex bildtråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html
Kunde köpt mycket men dottern behöver inget. Får se om jag tittar in igen när det blir ½ reapriset.