Inlägg från: Smilla75 |Visa alla inlägg
  • Smilla75

Halva reapriset!!!

snigelinan skrev 2010-01-25 16:29:52 följande:
    Halva reapriset på coop alltså? Åh, måste nog försöka åka ikväll ändå.
    Nej, jag tror inte det är det någonstans men rätta mig om jag har fel!! Hon handlade nog för halva priset men det har det ju varit i flera veckor.
  • Smilla75
    passau skrev 2010-01-25 19:43:40 följande:
    visst var det halva rean på Coop på kläder å skor...
    Åhh, jag frågade på min skoavdelning i dag på Coop men det hade inte de...
  • Smilla75
    Mizz Zunzhine skrev 2010-01-25 19:01:04 följande:
    Har hemtex halva reapriset nu? Handlade påslakan och örngott i helgen på rea, känns ju himla typiskt att det är halva reapriset nu isf....
    Du kan ju köpa om dem om du inte öppnat dem.
  • Smilla75

Har ringt några Coop i norra Stockholm, inget halva rean här heller dessvärre.

Lindex är inte så intressant, här är så utplockat och inget jag vill ha.

• Smilla75
    malin jn skrev 2010-01-26 10:08:55 följande:
    Tycker årets rea inte gjorde mig så imponerad som jag brukar bli. Tyckte det var mest julkläder och julsaker på rean. Fick väl handlat lite med trodde det skulle finnas bättre grejer.Någon som vet när det börjar säljas typ overaller på rea?Fick tag i en tvådelad overall billigt på maxi(79kr, hade kostat 349kr) men skulle behöva en till...
    Förra året reade Inter sport Didriksson vid denna tiden, minns att jag köpte tvådelat set Kyle för 500 kr. Men än så länge har de inte börjat.
  • Smilla75
    AochJsMamma skrev 2010-01-26 12:16:04 följande:
    här har de haft rea på didrikson på intersport sen mellandagarna
    Aha! Här, norra Stockholm, har det varit dåligt med deras rea. Mest deras egna märken. Didriksson hänger så fint för sig utan minsta lilla röda lapp....
  • Smilla75
    Alexi skrev 2010-01-28 21:32:49 följande:
    Menar du den i Rotebro då?
    Nej, den säljer väl inte kläder och skor längre, var ju utförsäljning i höstas eller har jag fel? Jag menar Häggvik. Har du tips kanske?
  • Smilla75
    Alexi skrev 2010-01-29 10:10:11 följande:
    Då har alltså båda Coop i Sollentuna slutat med kläder nu? För jag hörde av en kompis att Coop i Häggvik inte haft några barnkläder alls sen i höstas. Undrar vad de två butikerna ska ha istället?
    Ja, de har bara skor i Häggvik i alla fall.
  • Smilla75
    bonsai skrev 2010-01-29 14:00:07 följande:
    Sorry bor precis utanför stockholm på Värmdö. Här har dom super bra rea!! Barnskor, overaller, kläder i massor!!!!! Vill shoppa meeeeeeeer men sambon har sagt stop... Men vem vet, kanske slinker med ett och annat plagg i morgon när vi ska dit igen;)
    Något annat tips i Stockholm för oss som bor norr om stan?
  • Smilla75
    xmari skrev 2010-02-03 10:27:27 följande:
    Vill bara informera att nu står det att pippilotta är försatt i konkurs på deras hemsida... Idioterna har lurat folk hela den här perioden så alla som direktbetalt inte kommer få sina pengar tillbaka eller några produkter. Är glad att jag tog mot faktura (dom kommer inte gå iväg) men tycker synd om dom som direktbetalt.
    De får tillbaka sina pengar från kortföretaget, det är bara att reklamera köpet men kan ta lite tid.
  • Smilla75

Vi har också den men eftersom vi har den under POPs skaljacka så håller jag med om att det borde vara sak samma om man har SW eller vanlig fleece när ytterlagret är vindtätt.

• Smilla75
    AochJsMamma skrev 2010-02-05 16:43:26 följande:
    de ska inte användas ihop, under en skaljacka ska man ha vanlig fleece eller ullfrotté. Det blir kaka på kaka med två windstopper plagg, vet att många har så ändå, POP själva (som jag frågast iallafall) säger likadant. ES passar sig bäst som ett skal för att hålla bort kalla vindar etc. Vanig fleece blåser ju luften igenom, men inte på en windstopper.
    Tack, jag är novis på skalplagg. Jag skall alltså ha ull eller vanlig fleece under dotterns nya skaljacka från POP?
  • Smilla75

Nu puffar jag lite här. Halva reapriset eller motsvarande i fysisk butik eller nätbutik någon?
    Själv har jag fyndat på www.lillaw.se för 70%, bra service med.

• Smilla75
    Stina0 skrev 2010-02-26 15:52:37 följande:
    Och nu verkar dom ju vara slut på nätet.... Kanske finns i butik då iallafall.
    Nej då hade de ändå synts på hemsidan tyvärr.
  • Smilla75
    Stina0 skrev 2010-02-27 09:57:53 följande:
    Tack för tipset!! Två par skor till barnen för 150 kr/st. Ors pris 549 kr/st... Det är REA när det är som bäst!!  (Detta var i Gävle)
    Jag köpte SJU par förra veckan!
  • Smilla75
    charmmiss skrev 2010-02-27 21:37:10 följande:
    jag köpte två jackor idag, en i st 98/104 och en i st 86/92 köpte även matchande vindtäta mössor till för halvarea priset 25kr.hittade även en vår jacka till mig själv för 199kr ord pris 599kr.detta var i frölunda torg.det fanns en röd everest jacka i st 86/92 o en i 110/116 kvar.det fanns även everest vinter jackor samt täckbyxor som var på rea.
    Härligt! Men priserna kan variera mellan butikerna och på hemsidan är det alltid dyrast tyvärr.
  • Smilla75
    sunnanå skrev 2010-03-04 22:26:00 följande:
    Är det 1/2 reapriset på lindex nu i affär?
    Nej, det är slut.
Svar på tråden Halva reapriset!!!