-
här i GBG har det inte börjat än så det verkar som om det skiljer mellan olika städer..ringde precisSnorky skrev 2010-01-18 14:25:23 följande:Åhlens i Örebro har halva reapriset på kläder och skor. Jag var där idag och shoppade... fanns typ inget till barn, men köpte lite åt mig självSen var jag på cubus som hade halva priset på halva priset
-
precis min tanke!TeDrickaren skrev 2010-01-18 15:11:11 följande:Bra att du ringde....behöver inte jag ge mig iväg ännu
Så seeg i detta gråa trista väder...
-
Är det inte extremt LITE på Lindex rea i år? De har ju hur mkt kläder som helst kvar på ord pris som har funnits hela hösten/vintern..iallafall på baby..trist!!!
-
vad jul med fynd h80! Jag köpte marimekko tyg igår på åhlens, visserligen bara 30% på reapriset men 112 kr metern istället för 349 tycker jag är bra!! NÖJD!! Sen så köpte jag en jättefin jacka till mig, samt barnkläder på halva reapriset. Bra shoppingdag mao.
-
när jag bodde i U-sala hade de bara deras egna märken på baby/barn, är det forfarande så? För här i GBG på Åhléns city så har de även externa märken, så det jag köpte var Katvig och ett HellyHansen regnställ (ord pris 599, nu 199)..kanske är därför?Pallas skrev 2010-01-23 16:35:12 följande:Ellie: Mäh, jag var ju på Åhlens i Uppsala häromdagen, de hade typ ingenting vettigt på rea på barnklädesavdelningen. *sur*
-
köpte du något?zasata skrev 2010-01-23 21:34:35 följande:dom finns, men inte på rea. var i nordstan igår, dom rerar aldrig pippi sa dom
faktum är att jag fick sakerna på halva reapriset, de hade märkt sakerna fel (var där när de öppnade) men var sjyssta o lät mih få det till havla reapriset ändå... så ett helly hansen regnställ, två katvig velour jackor samt två katvig velourbyxor för 795 kr ca... bara regnstället kostar ju 600 spänn annars så jag är nöjd.. -
fin shopping!! Kul att hitta nåt man letat efter, o på halva rean oxå..me like!zasata skrev 2010-01-23 22:02:44 följande:shysstm HH fick jag halva på, sen var det lite kvqtig halva när jag var där men mkt varp å 30% så skippade det.köpte tre grejer. spana i bloggen i shopping kategorin.. fick tag i en body jag villat ha länge med från how to kiss a frog, var där för ca 2 veckor sen, men då såg jag den inte alls och nu fick jag syn på en på 50% på rean
-
tyvärr inte, inte mer än Åhléns då...zasata skrev 2010-01-24 21:27:16 följande:Ja, vem gör inte det.. Nu måste jag hitta byor också..tips?
-
neej, säg inte så, vi har ingen bil denna veckan!!!passau skrev 2010-01-25 09:50:44 följande:här skulle cóop börja troligen i em...
Jaja, bra för plånkan iaf
-
Jag var oxå på Hemtex idag och fyndade. Några överkast med stjärnor såg jag dessvärre inte, låter supersnyggt och skulle passa SÅ bra här hemma, men men..däremot så köpte jag 4 st hissgardiner som skulle ha kostat 1400 kr totalt för endast 100 kr TOTALT
hah nästan så jag skrattar när jag tänke rpå det, hur 17 kan de sälja det så billigt???