Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

Halva reapriset!!!

jenniebebisimars skrev 2010-01-21 08:18:06 följande:
    Vilken bra tråd Jag tycker det har varit jätte dåligt med rea än så länge...hoppas de kör igång snart! Har en lokalbutik som kört halva priset på sina kläder (de säljer bl.a Me too & Name it)så där har jag fyndat en del men jag hoppas rean kommer igång NÅN gång...
    jag tycker det är tvärtom... rea på rea nästan överallt nu. Cubus, Kappahl, Lindex, Indiska, Åhlens, Twilfit osv... O så vanlig rea men sänkt mer på MQ, Pop, Hm mfl. Jag väntar på Hemtex o Eurosko nu, sen är jag nöjd
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    Micjah skrev 2010-01-21 16:02:59 följande:
    Så Hemtex ska ha halva reapriset? Eller 2 för 1 eller liknande? Fråga i min lokala butik och där skulle dom absolut inte ändra rean nåt Jag som har massor att köpa där..
    det vet jag inte... men jag hoppas... det har de ju alltid haft förr. Sen är väl de som alla andra butikskedjor så toppstyrda att de får ett meddelande om att de ska sänka mera o inte har nån aning alls om det. Om man har hemtex-kort brukar man ju få halva reapriset om man betalar med det tids nog... får se om det kommer nåt erbjudande på måndag då det gamla går ut
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    lugnåsbo skrev 2010-01-21 16:53:08 följande:
    På hemtex här har dom halva reapriset men bara på julsakerna/textilierna.
    ja, det har de här också... men jag vill ha det på den andra rean... julsakerna är jag inte så intresserad av
  • Snorky
    ullizz skrev 2010-01-25 07:40:15 följande:
    Såg en annons från Hemtex nu på morgonen. Halva reapriset nu!
    YES!!! Då blir det hemtex efter jobbet då
  • Snorky

Nu har jag varit på hemtex och fått mitt älskade överkast! Äntligen!!! Betalade 299:- jämfört med ord pris 1195:-, det kallar jag FYND!!!!

Blev även 3 bäddset, en duk och 4 gardinvepor samt 4 blockljus!
    Totalt 659,50 för allting! Ord pris. 2405:-!

Coop hade däremot inget halva reapriset i Marieberg

• Snorky
    Karl Fazer skrev 2010-01-25 22:41:54 följande:
    Usch vad sur jag blir på Hemtex var där för någon vecka sedan och frågade specifikt om de skulle ha halva reapriset längre fram, varpå hon svarar att det skulle de endast ha på julsakerna! Vet ni om det var halva reapriset på barnpåslakan?
    Jag tycker rean är så olika från butik till butik. Jag var i två olika butiker idag. En i Marieberg köpcentrum utanför Örebro, den butiken är jättestor och de hade massor med barnlakan på rea, medans i butiken på stan som är betydligt mindre var det väldigt urplockat på rean och där kollade jag inte så noga, men jag såg inget.
  • Snorky
    AochJsMamma skrev 2010-01-26 09:04:15 följande:
    om det ändå fanns ngt snyggt kvar...i de butiker jag har varit i tycker jag bara det hänger en massa skit kvar, förutom på baby men det har A vuxit ur nu Hoppas ni andra har mer tur i era butiker! Fråga: om man köpt något på 2f1 och vill byta ena men de har börjat med halva reapriset, hur gör de då tror ni?
    lämna tillbaka båda och köp om det du vill behålla så får du väl det till halva priset? Men sen är väl öppet köp begränsat på rean? vet inte hur många dagar det var? så beror väl på när du köpte det?
  • Snorky

jaha, det får nog bli en shoppingrunda innan jobbet idag då Coop, Lindex o en ytterligare sväng på hemtex kanske?

• Snorky
    AochJsMamma skrev 2010-01-26 09:57:36 följande:
    7 dagar, tror det blir idag.. får kanske göra så, eller så skiter jag i det och har den på dagis..vet inte om jag orkar hålla på..;)
    nä, precis... jag har också ett par jeans som jag inte är helt nöjd med, men de kommer nog sitta bättre om ett tag när han växt lite så behåller de, annars kan de bo på dagis, för de var ju iaf så billiga, eller säljas på tradera
  • Snorky
    Karl Fazer skrev 2010-01-26 19:36:39 följande:
    Japp, jag köpte både overall och skaljacka på halvareapriset i dag, vet dock inte om det fanns på baby... angående Hemtex som jag var lite irriterad på i går så var jag där idag och kollade och barnpåslakan var inte med på halva reapriset i min butik Ja det är väl knäppt att bli glad för det men man vill ju inte betala mer än nödvändigt Betalade knappt 500 kronor för en overall, skaljacka, finklänning, tunika och ett par strumpor! Ordinarie pris för alltihop skulle varit cirka 1750 kronor. På overallen fick jag även använda min 30%-kupong
    vadå inte var med på hemtex? det var ju halva reapriset på ALLT! Eller var det inte det hos er??? Här var det det även om det inte stod en skylt just på det stället eller bordet.
  • Snorky
    AochJsMamma skrev 2010-01-27 07:58:01 följande:
    men det är ju bara halva reapriset på det som är rea, iallafall här, och det var ingen rea alls på barnpåslakan, var det inte det hon menade?
    fast hon hade ju köpt barnpåslakan på rea innan tyckte jag hon skrev, så förstod jag det. För annars spelar det väl ingen roll om det blir halva reapriset?? varför skulle det bli mer saker på rea just till halva reapriset? känns långsökt, även om det kan hända.
  • Snorky
    Wailea skrev 2010-01-27 23:43:02 följande:
    Mm man får väl fortsätta kika men har det någonsin funnits till dubbelsäng i webshopen?
    ja, det har det... jag önskade mig det i julklapp och visade min mamma

i Marieberg Örebro fanns det massor till dubbelsäng i måndags... men det har säkert hänt saker där sen dess
  • Snorky
    Lokatt skrev 2010-01-27 20:23:55 följande:
    hur får ni halva rean på hemtex hemsida?
    det går väl automatiskt i kassan
  • Snorky
    puh fantast skrev 2010-02-03 20:29:06 följande:
    EllieGBG: jag bor i Örnsköldsvik och här finns bara ett pop. Såg att det fanns några WS här oxå, men jag är ingen stor fantast av WS faktiskt. Har inte riktigt förstått när man ska använda de.  Hade en från HM till dottern i våras och höstas och hon blev svettig i den (hon blev 1 år i somras, så hon rörde sig inte jättemycket)
    normalt ska en ws andas och det gör iaf de från pop! WS:ar är verkligen det absolut bästa ytterplagget måste jag säga! Jag har en själv som jag använder jättemkt vår o höst, men även på sommaren när det är lite kyligare är de kanon.
    I och med att de är värmande samtidigt som de är vindtäta och andas så är det ett kanonplagg när det är lite kyligt, eller när man tex cyklar.
  • Snorky
    puh fantast skrev 2010-02-05 14:47:43 följande:
    Snorky: så du tycker man ska införskaffa en WS? Har en son som är varm av sig och blir lätt svettig, är det nå´t att ha då? Blir osäker.....den är ju inte billig fast den är på rea... Vad tycker ni alla om WS? Säg gärna vad ni tycker.
    Skulle jag köpa enbart en jacka, så skulle det bli en WS. Mina barn är av den varma sorten och därför är ws perfekt till våren o höstarna när det är lite kyligt o blåsigt.
Svar på tråden Halva reapriset!!!