Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

Halva reapriset!!!

puh fantast skrev 2010-02-10 22:29:30 följande:
    Var finns de outletarna?
    vingåker och kosta
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    zasata skrev 2010-02-11 08:08:09 följande:
    kosta har väl inte po.p längre?
    klart dom har!!!
  • AochJsMamma
    jenniebebisimars skrev 2010-02-23 15:38:45 följande:
    Jag läste i tråden att kosta har POP outlet...Säljer de POP:s skaljacor där...och isf är det nån som vet vad priset kan ligga på?är ute efter en till min dotter i storlek 86
    japp, de säljer skaljackor..har för mig att priset är som på rean här vanligtvis är..dvs 30% på ord, ibland 50%
  • AochJsMamma
    HN79 skrev 2010-02-26 19:25:02 följande:
    Ett litet tips till er göteborgare. Barnens hus i Högsbo har en massa jättebra "babyerbjudande" under helgen. Fyndade tex en skötväska för ynka 49:- som hade kostat 479:- Som hittat. Superbra priser på brio sitty och brio race om nån är ute efter en sån, passa på nu. 
    var inte det bara igår?? {#lang_emotions_undecided}
  • AochJsMamma
    HN79 skrev 2010-02-27 10:00:04 följande:
    Babykvällen var egentligen i torsdags men eftersom det kom så lite folk bestämmde de sig för att köra hela helgen
    jaha!! Där ser man..
  • AochJsMamma
    LindaPalm skrev 2010-03-04 20:48:46 följande:
    Maxi på Eurostop i Märsta
    BLÄ mitt avsky ställe nr 1 {#lang_emotions_throwup}  Bodde på hotellet där OFTA förr, shit va trött jag var på det stället *förlåt för OT, men blev påminnd bara*
  • AochJsMamma
    sunnanå skrev 2010-03-04 22:26:00 följande:
    Är det 1/2 reapriset på lindex nu i affär?
    var inte det i förrgår iallafall
  • AochJsMamma
    HN79 skrev 2010-03-15 18:21:27 följande:
    Ica maxi alingsås. 25:-
    är de bra? Håller de torrt? Tänker på att gekås tydligen är helt värdelösa o ligger i samma prisklass... (inte testat själv, var en annan mamma som sa det när jag var där o skulle köpa) 25 spänn låter ju toppen om de är nåt att ha!
  • AochJsMamma
    HN79 skrev 2010-03-15 19:19:19 följande:
    Nu har vi iofs inte hunnit använda dem så mkt men de verkar ok. Ord pris tror jag var 79:- Vet att rusta har också som var helt ok för 39:-
    värt att testa iallafall! Tack! {#lang_emotions_sunny}
  • AochJsMamma
    Line80 skrev 2010-03-19 20:30:27 följande:
    köpte jätte fina tretorn stövlar idag på stadium för 99kr ord pris 349kr.
    det gjorde jag med!
  • AochJsMamma
    Line80 skrev 2010-03-19 22:43:28 följande:
    vilka köpte du? jag köpte ett par me rävar å ett par me flygplan.
    här i GBG sa de att det bara fanns de gröna med bilar, andra färger fanns bara i tex sthlm sa de..hade velat ha en annan färg, men för 99 spänn så kan de u stå på dagis.. vilken färg är det på de med flygplanen? Å vad jag hade velat ha med flygplan på!!
  • AochJsMamma
    Line80 skrev 2010-03-20 20:51:15 följande:
    dom med bilar fanns ingenstans i sthlm.
    fina! De med bilar ser typ likadana ut som de med flygplan, men med bilar istället, samma färger o så. De med rävarna gillade jag. Känns dina också som att det är fleecefoder eller nåt sånt i dem? De känns varmare än Alexanders andra Tretorn..
  • AochJsMamma
    Line80 skrev 2010-03-20 22:23:38 följande:
    jasså va dom inte blå?ja insidan verkar mjuk å bra, inte för varma som fodrade stövlar.. gummi kyler ju sådant så det va bara bra tycker jag!
    nä, det var blå jag helst ville ha..
    charmmiss skrev 2010-03-21 07:42:13 följande:
    i mitt stadium fanns det bara ett par tretorn stövlar kvar, men de var för små. de hade lagt fram everest stövlar för 99 kr istället, men det ville jag ju inte ha, ord pris på dem är ju 129kr.
    ring in till nordstan o fredsgatan o fråga, det var väldigt utplockat i fredags, men fanns i någr astl iallafall. De enda som finns i GBG är som sagt gröna med bilar på, de kollade i datorn och det är tydligen uppdelat i landet vad gäller motiv o färger.
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2010-03-21 18:37:58 följande:
    vad trist, de e ju väldigt pojkiga för mina tjejer tycker jag.
    mm det håller jag med om, de är rätt pojkiga..
  • AochJsMamma
    Februarii skrev 2010-03-22 08:19:27 följande:
    Ursäkta, nu måste jag och tracka tråden lite utan att ha varit här för men sniglar? Jag ser det inte :D Någon som kan förklara?
    hihi håller med, ser verkligen ing asniglar Men det är väl så att man måste ha sett det med en gång för att kunna lura ögat..
Svar på tråden Halva reapriset!!!