Bajsa på sig!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Är du rädd för det eller har du gjort det, dela med er av erfarenheterna!
Själv tror jag jag skiter i vilket för bm mfl has seen it all, men allting är ju alltid relativt, visst!
Så, tell us your quete little story!
Sitter o småler åt era härliga inlägg, känns tryggt att det ev kan komma bajs..;)
Så länge man inte sprutlackerar barnmorskan som en del gjort med fostervattnet..haha
Ja usch jag kan oroa mig för hur dte är efteråt med både att kissa o skita med all ömhet..fyyy.
Är ni många som använt sittring, är det bara dem som spricker ?
Jag hoppas jag tömmer mig innan, men en av er hade sprungit på toa i öppningsskedet, är man kapabel till det då?
aj då, ja som om det inte räckte med att ngt vill ut där fram...typiskt skit.. komma i tid o otid..;)
Är faktiskt inte orolig, känns himla avslappnat vilket jag även trott. Däremot kommer jag säkert bli generad om det luktar, för jag slipper ju säkert se det isf... skitsamma..
Sambon är dte minsta bekymmret för min del, men vi är nog lite väl öppna med sådant i vårt hem..
Ja denna smärta, hoppas jag slipper uppleva att jag vill dö, även om det går över till slut.. fyy..
Men om de som vill tar laxeringsmedel känns det som om det kommer läcka o sipra under krystandet, det sa vår bm att det lätt gör så hon rekomenderade inte det heller..
jaja...;)
Det skulle vara för att slippa bajja de första dagarna efter fl som jag skulle kunna tänka mig att tömma mig innan, men asch, jag orkar inte bry mig längre..;)
Om 10 dgr är han beräknad!!! Wiiiiiiiiiiii