• krissa

Bajsa på sig!

Urch och fy vilken hemsk känsla det måste vara. Har riktig nojja för just sånt... Måste ha ngt hemma att ta själv innan och sen ska jag be maken att SE TILL att jag får det när jag kommer in om jag nu själv "glömmer".

Vill verkligen inte....

• krissa
    Kinga skrev 2010-01-06 11:34:12 följande:
    Under min första förlossning bajsade jag på mig,hade den sexiga blöjan. Det var innan krystvärkarna satte igång och i det skedet vet man inte vilket hål det kall komma ifrån. Ytters obehagligt, detta har satt djupa spår skall jag säga.Sen att jag ville gå på toa mitt i allt detta för att torka mig men BM inisterade på att vara med var nog värre än värts!!! Andra förlossningen, när värkarna väl startat skickade jag iväg mannen till Apoteket för att köpa mig Microlax. Tömde alla tre(det var tre-pack) innan jag åkte in, bajsade inget under förlossningen, SÅ SKÖNT. Hade inte heller ont efteråt där bak vilket jag tror kan ha berott på att jag vart tömd. Med min förstfödda kunde jag inte gå på nästan två veckor.
    Bra tips! Ska jag också fixa och hålla tummarna för att jag "hinner" göra det innan vi åker in...annars kan man väl ta dem med sig dt!?
Svar på tråden Bajsa på sig!