Inlägg från: Faile |Visa alla inlägg
  • Faile

vadå ät inte gul snö?! Lägg nert!

Jag har inget emot att du äter gul snö ts. Käka på du

• Faile
    Smoky Barrett skrev 2010-01-05 18:12:45 följande:
    Men vi har ju kommit fram till att gul snö är urinerad på! Varför vill du då att ts ska käka gul snö? Jag förstår inte.Hade jag vetat om att gul snö var urin, så hade jag ALDRIG smakat.
    Som nån skrev, det kan ju vara öl oxå. Dumt och missa.
  • Faile
    Smoky Barrett skrev 2010-01-05 18:59:13 följande:
    Men hur vet du då att det är fel snö, hur kan du avgöra det? Tom gul snö som ändå avviker från den normala färgen har vi ju kommit fram till att det kan vara annat. Fast jag tycker inte att du ska låta dina barn äta öl heller. Så du gör nog rätt iaf.
    Nä, min 2-åring får inte äta gul snö, men ts får. För mig alltså.
  • Faile
    Smoky Barrett skrev 2010-01-05 19:14:19 följande:
    Det känns som om du försöker lura ts att äta gul snö, för att sedan stå bakom ett hörn och skratta. INTE okej.
    Nä, hade jag velat skratta hade jag lurat ts att slicka på en stolpe. DET är kul
  • Faile
    Smoky Barrett skrev 2010-01-05 19:23:06 följande:
    Hur kan du tycka att det är kul?? Ibland blir jag chockad!! Tänk om hon inte kommer loss??
    Man kan kissa sig loss
    Då blir ju snön gul visserligen, men då vet ju ts med bestämdhet att det inte är öl iaf och bör kanske inte äta just den snön.
  • Faile
    logg81 skrev 2010-01-06 09:39:34 följande:
    Jag smakade snö när jag var liten. Kan inte minnas att mamma sa åt mej att inte äta gul snö... Jag tror jag kopplade ändå att snö är vit annars är det något fel på den... Barn stoppar väl det mesta i munnen. Sand, snö, sten, gräs osv... Ska man se det hela ur ett föroreningsperspektiv bör man inte gå ut öht och sätta luftreningssystem i hela hemmet. Sen kan man ju undra hur gul snö hamnat där barn leker.... Tycker inte riktigt att den hör hemma där.
    Barn leker ju överallt, inte bara inom inhängnade områden Och hundar tex kissar överallt. Inte bara inom inhängnade områden
Svar på tråden vadå ät inte gul snö?! Lägg nert!