• Anonym (nyfiken)

Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?

Jag har en vibrerande dildo som jag inte tycker så jättemycket om, en analplugg som jag älskar (skulle vilja ha en större dock), och ett par geishakulor jag inte kan använda. Vill ha mer leksaker. Vad har ni för något att leka med själva eller med eran partner?

• Svar på tråden Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?
  • Anonym

Min enda sexleksak är en rabbit and pearl. Jag tycker inte att den är så fantastiskt som alla säger.

• Anonym (Älskar)

Jag fullkomligt älskar sexleksaker, min sambo och jag har två dildos, en buttscrew, en tvillingstav med bubblor (hm svårt att förklara), flera penisringar, en g-stav, handklovar, en analstav. Haha jag låter som värsta sexgalningen, men just nu har jag inte ens lust att ha sex, trots alla leksaker.
    Leksakerna är ju till för att krydda, inte rädda ett sexliv.

• Anonym (Evina)

Håller med Anonym! Rabbit är överreklamerad!

Finns mycket bättre dildosar..........

• Anonym

Min absoluta favvis är en dolphinger. En vibrerande liten delfin som man trär på mannen. Givetvis har den en fjärrkontroll så mannen (eller jag själv) kan styra vibrationerna

• Anonym (Jag med!)

Jag och min sambo har tre dildos, en vanlig, lite grov och en rabbit samt en dolphin med sånna där kullager i -men dom känner jag inte Trodde det skulle vara häftigare än så istället låter den som en galning som borrar typ eller nått när man kör den

Jag har köpt en salva oxå för ett tag sen som tydligen skulle göra mannens snopp större (?) vid samlag. Vi har testat den två gånger men det verkar inte funka... Å andra sidan så är han helt lagom för mig för skulle han bli större så skulle det nog inte bli någe sex Men vore kul att testat iafl och se vad som hände tyckte vi.

• Anonym (sexylady)

Rabbit hightech(oooh säger jag bara) har även den första rabbit pearl som jag med gillar men inget går upp mot den senaste Rabbit Hightech
    har även en fun factory som ska stimulera g-punkten,,njaa inget för mig måste ha något som kittlar klitoris

Har även provat en jellybock tillsammans med min man och den var superskön

sen har jag en vanlig massagestav med

• Anonym (Jag med!)

Jellybock? Berätta mer! Vad är det? *förvirrad*

• Anonym (sexylady)

en grej man trär på penis eller på en dildo som ser ut som en bock(skitful hahah) men en vibrator som sitter inne i huvudet på bocken och på så vis stimulerar klitoris. Den är även ganska stark så den stoppar blodtillförseln till penis vilket gör att killen kan hålla ståndet längre

den är suverän ska se om jag hittar en länk om den

• Anonym (sexylady)

gå in på www.himmelriket.se sen går du in på saker för honom och att trä på så hittar du jellybocken där på andra sidan

• Anonym (Bortgjord)

En liten dildo med vibration så klart... Och vet ni vad - när jag låg inne på BB och fick mitt andra barn och svärmor var hemma så passade hon på att städa min garderob. Och kan ni gissa vad jag hade gömt längst upp där????? Jojomensan. Dildon!!!
    När hon visade mig garderoben som var så prydligt iordninggjord så ville jag bara sjunka genom golvet. Och samtidigt kokade det inom mig. Var skitförbannad över det intrånget att hon sett den. Men hon nämnde inget.... Den låg iallfall i "fel" hörn när jag letade efter den sen.........

Svar på tråden Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?