• Anonym (nyfiken)

Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?

Jag har en vibrerande dildo som jag inte tycker så jättemycket om, en analplugg som jag älskar (skulle vilja ha en större dock), och ett par geishakulor jag inte kan använda. Vill ha mer leksaker. Vad har ni för något att leka med själva eller med eran partner?

• Svar på tråden Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?
  • Anonym (säljare)

sexylady- tack för du gör reklam för företaget som jag jobbar på

Jag har själv några grejor, men sen har jag ju en del i väskan som jag inte har provat. Men av mina egna favoriter så håller jag med 2 av ovanstående. Dolphingern, är bara såååå ljuvllig. Man hinner inte testa alla 6 vibrationerna innan det är kört för min del..*L*..Andra favoriten är Mr Hightech Bäver (finns oxå som rabbit).
    Jag och min sambo har testat glidmedel och kommit fram till att varför har vi inte använt det tidigare? Nu åker flaskan med X-man fram nästan varje gång.

Jag brukar använda krämen Viamax sensitive för tjejer eftersom jag har svårt för att få orgasm, och den funkar kanon på mig..*L*..

Bortgjord- det är inget att skämmas för egentligen. Hur tror du din svärmor kände sig då när hon hittade den? Jag har skaffat lådor på jysk typ såna man har i hallen och lägger vantar, mössor etc i, och satt dom i klädkammaren. På lådan står där sen gamla böcker och brev osorterat. Ingen läser väl andras brev heller Så den får jag ha ifred..*L*..

• Anonym (sexylady)

anonym-säljare

åh gör du har jag med gjort

• Anonym (säljare)

sexylady- vad trevligt..*L*...jag har bara jobbat där sen i april/maj men trivs jättebra..*L*..

• Anonym (sexylady)

säljare- lycka till i ditt arbete

• Anonym (säljare)

sexylady- hur länge jobbade du som säljare?
    Hade nån sagt till mig för nåt år sen att jag skulle dema vuxenleksaker så hade jag svarat aldrig i livet! Men...nu står jag ändå ute hos folk och har så jädrans roligt! Tror aldrig jag har skrattat så mycket tidigare..*L*..
    Sambon gillar oxå att jag har börjat för han får ju vara med och prova

Och om 3v så är det träffen...*L*..ska bli spännande..*L*..

• Anonym (sexylady)

jag jobbade inte så länge, hade svårt att få ihop provpartyn sen fick jag i regel bara partyn 11 mil hemifrån och med 3 barn så är det inte så lätt att ta dessa. Så jag fick en dålig start tyvärr för det var jäkligt kul de få partyn jag hade

hoppas ni får kul på träffen=) hade velat vara med på den men tyvärr så gav jag mig innan

kram!

• Anonym

ni som är eller har vart säljare hur mycket är lönen på provision? hur går det till
    är nämligen sugen på att börja att sälja

• Anonym (sexylady)

jag tycker det är dåligt betalt men så är det ju oftast ett extrajobb med vid sidan om

man får provission på det man säljer på partyt

• Anonym

hur mycket ligger provisionen på då? måste man köpa upp en väska ( med demoprylar ) som dom får göra på tupperware typ

• Anonym (sexylady)

japp man köper upp en demoväska för en summa pengar. minns inte va mkt provisionen låg på är nog olika från olika företag med=)

Svar på tråden Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?