• Anonym (nyfiken)

Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?

Jag har en vibrerande dildo som jag inte tycker så jättemycket om, en analplugg som jag älskar (skulle vilja ha en större dock), och ett par geishakulor jag inte kan använda. Vill ha mer leksaker. Vad har ni för något att leka med själva eller med eran partner?

• Svar på tråden Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?
  • Anonym (blå)

Jag har en delfin tillverkad av Fun Factory, inköpt hos RFSU. Gudomlig!!!

• Anonym (blå)

Oops, glömde tillägga mina dildos som använts en eller ett par gånger för att sedan ligga och samla damm. Jellydildos luktar APA

• Anonym (säljare)

Demo väskan kostar 3000kr och sen får man provision på hur mycket man säljer för. Jag har för mig att det är runt 20-22%. Sen gäller det ju att jobba minst 2 kvällar/ månad. Och oftast så är det helger.
    Men som sagt, det är inget man blir rik på för man vill ju uppdatera väskan med nya saker nästan hela tiden
    Fast det är jättekul för man träffar mycket folk och man får skratta mycket..*L*..
    Jag håller med om att Jelly dildosarna luktar en del. Silicon som är dyrare (men håller i desto flera år) luktar nästan inget.

• Anonym (blå)

Jag tycker att det ofta svider efter jellydildosarna (som om det inte vore nog med lukten *fnissar*), trots glidmedel. Tyvärr finns ett flertal intressanta utformningar endast som jelly eller möjligen hårdare material, men inte i silikon. Mer silikondildos till folket!

• HelleD

HEJ!
    Väljer att inte vara Anonym, vågar stå för det vi har hemma...

Vi har en hel del olika saker*Rodnar lätt*.
    Olika Stavar med el utan vibbration- Längd och grovlek, Anal kulor, But Plugg, Olja mm. Geisa kulor att träna med.
    Min favorit köpt under min grav en lite Grövre stav- Svart, dock ingen jätte med Sug plopp.
    Gillar olika stavar vid olika tillfällen, några beställda på nätet, sedan handlat i sexbutik.. Vart på party och tittat, men hittade inget som lockade då...
    Mysiga att använda själv el tillsammans med min man...

• bakochfram

Hej jag har en sexshop och har en del saker bla Mr rabbit som är helt suverän om man vill komma fort, en finger vibrator som är jätte mysig som båda gillar att bli smekt med, och g-punkt stav den är toppen,oljor en silicon baserad som är mjuk o len o inte kladdar mm, det är toppen att man kan ha saker ihop det ger krydda i sexlivet
    Må så gott

• Anonym

Min leksakslåda innehåller: Porrtidningar, porrfilmer, en blå vibrator, en Rabbit, kroppsmålning med chokladsmak och kondomer!! =)

• Anonym (Kille)

Nyfiken fråga till kvinnor. Om ni inte får säga satisfyer/tryckluftvibrator. Vilken är då eran favorit leksak?

• Anonym (Johnny Dopp)
    Anonym (Kille) skrev 2025-01-21 07:14:52 följande:

Nyfiken fråga till kvinnor. Om ni inte får säga satisfyer/tryckluftvibrator. Vilken är då eran favorit leksak?

Varför får inte kvinnorna säga satisfyer? Den är oerhört effektiv, kan ge orgasm på två minuter.

Är du orolig över att bli utkonkurrerad?

Jag gav min fru en, och hon njuter mer av den än av min tunga. Känns lite tråkigt ibland, men jag njuter ju av att hon njuter.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Johnny Dopp) skrev 2025-01-21 15:47:28 följande:
    Varför får inte kvinnorna säga satisfyer? Den är oerhört effektiv, kan ge orgasm på två minuter.

Är du orolig över att bli utkonkurrerad?

Jag gav min fru en, och hon njuter mer av den än av min tunga. Känns lite tråkigt ibland, men jag njuter ju av att hon njuter.
    KAN ge, men ger inte alla. Jag har en satisfyer, men dels låter den som en hel hushållsmaskin, dels gör den inte riktigt sitt jobb. Jag har svårt att komma generellt, och ibland har det tagit en halvtimme för mig att komma med den (och ibland har jag gett upp innan dess).

Mest använder jag en fingervibrator eller duschstrålen. På sistone har jag också börjat använda en dildo samtidigt (i duschen har jag med mig en dildo med sugkopp).

Jag har också en analplugg, men den har jag knappt använt (än).
Svar på tråden Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?