Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?

Frugan har två dildos, en liten vibrator, en större vibratorstav, två satisfyers en Buttplugg (klassisk) och en Buttplugg med massa kulor på. Vi har även en "parvibrator" som ska sitta i henne när man har penetrerande sex. Vi lyckas inte använda den så den är typ till salu. 😊

• Anonym (Man)
    Anonym (Jaha) skrev 2025-07-30 16:27:38 följande:

Vi köpte och experimenterade mer med leksaker när vi träffades för snart 11 år sedan.
    Jag vet att har i alla fall en "man i byrålådan" och jag har min lösfitta "Gummi-Gudrun"
    Sedan har vi en leksakslåda med fjärrstyrt vibratorägg, kukringar, clitvibrator och geishha-kulor - inget av detta används och har inte använts mer än enstaka gång.
    Det som används är en siloconpiska med flera tunna och kittlande siliconsnören.
    Hon var väldigt emot "piska" p.g.a tidigare  erfarenheter men jösses - den åker fram med jämna mellanrum.

Känner igen att det finns fler än som används! Lätt att få några favoriter. En liten "bullet" är min frus favori och som hon använder både själv och med mig ibland. Och ibland åker det fram en dildo (naturtrogen) som vi leker lite med. Eller, ja, det är främst hon som använder den och vi låtsas att det är en extra man hos oss vilket vi båda går igång på. 
Svar på tråden Vad har ni för sexleksaker/hjälpmedel?