• Anonym

orakad pung

Vilken tur att jag inte är singel! Jobbigt om alla jag träffar ska bli förvånade över att jag inte rakar mig konstant. Märkligt att det på något sätt har blivit "normen".

• Anonym

Jag har träffat på en som varit rakad (han var helrakad) alla andra har haft hår (vad jag minns iaf) och jag är inte speciellt gammal.

Jag ser ingen orsak varför det ska vara så nödvändigt med en rakad pung om man nu inte älskar att suga och slicka på pungen, då kan jag väl förstå.

Nerklippt kan väl vara trevligt ifs.

• Anonym

Blev du förvånad att han INTE var rakad? Jag säger då det. Gud skapade mannen MED hår på pungen. Jag skulle bli mer förvånad om han var rakad faktiskt. Gissar att du tillhör en lite yngre generation?

• Anonym

Alltid rakad om pungen å nästan jämt övrigt hår oxå, eller iaf trimmat... Känns så ofräscht när det växer, kliar å jävlas gör de oxå Nä rakat ska de va - både på tjejen å killen...

• Anonym

Min kille rakar inget alls. Bryr mig inte det minsta. Jag suger och ser glad ut, både på kulorna och kuken. :D

• Anonym

Sambon ansar lite när han vill, men jag har inget behov av att han ska vara helt rakad på pungen. Älskar honom precis som han är.

• Anonym

Rakar ibland, typ när jag tittar ner och tänker "just fan" :) Blir kanske nån gång i veckan. Har vi sex ofta tänker man ju mer på det. I perioder utan sex på några veckor hinner man ju glömma hur man ser ut..

Pungen är ju inte speciellt hårig ändå, så där märks det ju inte supermycket om den inte är helt rakad. Den är skrynklig ja, men det går ju att sträcka ut den :) Jag har aldrig skurit mig, trots att folk varnar för det och verkar se skräckbilder framför ögonen.
    Mest handlar det om att korta ner stråna runt själva organet, då mina är relativt långa och det blir en fet buske :) Jag fattar om min tjej inte vill vara där och tugga då.
    Dessutom växer några enstaka ströhår på själva skaftet, ett par tre uppemot förhuden till och med! De åker direkt!
  • Anonym

Porrskadade ungdomar säger jag bara....

• Anonym

Den som ansåg att det skulle vara svårt att raka pungen pga alla skrynklor, har nog aldrig sett hur fittan ser ut...mycket veck där=)

• Anonym
    Pentra skrev 2010-01-08 20:14:36 följande:
    Min sambo är 44 år och han rakar rubbet. Mums! Allt blir så härligt sexigt nära, och inget hår i maten. /Pentra
    Bebisar och sjuka är hårlösa. Inte vi andra.
  • Anonym

Maken rakar inte pungen. Verkar jobbigt att hålla på med det. Jag bryr mig inte. Jag rakar mig under armarna. Benen rakar jag på sommaren eller om jag ska ha kjol. Mellan benen ansar jag lite, men rakar mig inte. Ja, i och för sig. Bikinilinjen om jag ska bada.

• Anonym
    Anonym (30-åring) skrev 2010-01-25 23:39:47 följande:
    Hår är inte äckligt. Rakar du av dig ögonbrynen kanske? Finns bra mycket fler saker som verkligen äcklar de flesta, tex att råka fisa under sexet och att det kommer ut lite skit samtidigt.
    Långa, buskiga, ovårdade ögonbryn ÄR äckligt, på kvinnor och på män. Hår ska skötas, inte växa fritt, och det gäller över allt. Även inäsan
  • Anonym
    Chokladflis skrev 2010-01-06 15:12:02 följande:
    Jag är singel på 21 år och kan säga att majoriteten av de killar som jag träffat och som är under 30 harnästan alla rakat pungen och penisskaftet men lämnat resten trimmat eller helt orakat. Den "frisyren" eller vad man ska säga, är det jag föredrar, blir inget hår i munnen vid oralsex men känns samtidigt manligt med lite hår ;) Sedan är ju jag svag för män som har hår på de rätta ställena. De omkring 5 killar jag träffat senaste året som varit mellan 34-41 har det varit väldigt varierande. En som precis var nyskild var helt orakad vilket jag inte alls gillade. Man råkade dra i håret när man runkade av honom, fick hår i munnen vid oralsex och det kändes inte alls lika hygieniskt. Men de andra var alla singlar sedan ett lite längre tag och jag tror att de blivit mer påverkade av "normerna" idag att killar ska trimma, för det var det de hade gjort också. :)
    Så långt ner skulel jag inte kunna komma ändå, har folk i tråden träffat minidickar {#lang_emotions_wink} 25 centimeter går då rakt inte ner i min mun eler hals!
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-08 19:17:01 följande:
    Den som ansåg att det skulle vara svårt att raka pungen pga alla skrynklor, har nog aldrig sett hur fittan ser ut...mycket veck där=)
    Då har du nog aldrig sett en fitta, det är inte ett evck där mitt hår växer iallafall.
Svar på tråden orakad pung