orakad pung
Vilken tur att jag inte är singel! Jobbigt om alla jag träffar ska bli förvånade över att jag inte rakar mig konstant. Märkligt att det på något sätt har blivit "normen".
Vilken tur att jag inte är singel! Jobbigt om alla jag träffar ska bli förvånade över att jag inte rakar mig konstant. Märkligt att det på något sätt har blivit "normen".
Jag har träffat på en som varit rakad (han var helrakad) alla andra har haft hår (vad jag minns iaf) och jag är inte speciellt gammal.
Jag ser ingen orsak varför det ska vara så nödvändigt med en rakad pung om man nu inte älskar att suga och slicka på pungen, då kan jag väl förstå.
Nerklippt kan väl vara trevligt ifs.
Blev du förvånad att han INTE var rakad? Jag säger då det. Gud skapade mannen MED hår på pungen. Jag skulle bli mer förvånad om han var rakad faktiskt. Gissar att du tillhör en lite yngre generation?
Alltid rakad om pungen å nästan jämt övrigt hår oxå, eller iaf trimmat... Känns så ofräscht när det växer, kliar å jävlas gör de oxå
Nä rakat ska de va - både på tjejen å killen...
Min kille rakar inget alls. Bryr mig inte det minsta. Jag suger och ser glad ut, både på kulorna och kuken. :D
Sambon ansar lite när han vill, men jag har inget behov av att han ska vara helt rakad på pungen. Älskar honom precis som han är.
Rakar ibland, typ när jag tittar ner och tänker "just fan" :) Blir kanske nån gång i veckan. Har vi sex ofta tänker man ju mer på det. I perioder utan sex på några veckor hinner man ju glömma hur man ser ut..
Porrskadade ungdomar säger jag bara....
Den som ansåg att det skulle vara svårt att raka pungen pga alla skrynklor, har nog aldrig sett hur fittan ser ut...mycket veck där=)
Maken rakar inte pungen. Verkar jobbigt att hålla på med det. Jag bryr mig inte. Jag rakar mig under armarna. Benen rakar jag på sommaren eller om jag ska ha kjol. Mellan benen ansar jag lite, men rakar mig inte. Ja, i och för sig. Bikinilinjen om jag ska bada.
25 centimeter går då rakt inte ner i min mun eler hals!