orakad pung
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Intressant. Jag har inte varit singel på 8 år så jag kan inte tala för hur det ser ut bland männen i det här landet. Maken rakar ibland, och ibland inte.
Måste vara ett bestyr att raka pungen... den är ju ganska - skrynklig - och svårrakad kan jag tänka.
Jag är antagligen gammeldags men jag förstår inte riktigt vitsen med att raka pungen och har aldrig sett en orakad pung (sonen hade en hårlös när han var yngre men det gills väl inte??).
Nu är maken förhållandevis hårfri på kroppen men lite ansande är alltid trevligt. Den totala hårfobin som råder nu förstår jag inte dock - hur sjutton har folk tid att raka sig över hela kroppen flera gånger i veckan (jag har rbetskamrater som gör det)?? Då tar jag hellre den tiden till "mys" med maken eller för all del - en god bok.
Även jag måste väl räknas till de gammaldags gissar jag men jag trodde inte att de flesta män har rakade pungar för jämnan. Min gubbe rakar sin ibland också men det är periodvis. Däremellan får det växa fritt.
Vilken tur att jag inte är singel! Jobbigt om alla jag träffar ska bli förvånade över att jag inte rakar mig konstant. Märkligt att det på något sätt har blivit "normen".
Jag har träffat på en som varit rakad (han var helrakad) alla andra har haft hår (vad jag minns iaf) och jag är inte speciellt gammal.
Jag ser ingen orsak varför det ska vara så nödvändigt med en rakad pung om man nu inte älskar att suga och slicka på pungen, då kan jag väl förstå.
Nerklippt kan väl vara trevligt ifs.
Sambon har aldrig haft rakad pung.
Skulle nog se rätt fånigt ut med en hårlös påse där mitt bland lurvet.
Har aldrig funderat på det måste jag säga, hur folk gör idag..
Rakat hör till ovanligheterna. Trimmat däremot.
Min man har aldrig rakat pungen och jag har inte varit med någon annan kille som gjort det heller.
Jag rakade pungen en gång det var helt ok när man kommit över de första dagarna när det sved och gjorde ont (kändes som om man hade klister i kallingarna). Har inte gjort det nu på flera år. Inte hört nåt om att jag borde göra det heller.