• Thaleia

Folk som vill träffas i Lund?

Hej på er!
    Tänkte höra om det finns folk i Lund som hade tyckt det vore kul att träffas? Alltid kul att lära känna nya människor!
    Min tanke är att man kan träffas både med barn och utan barn{#lang_emotions_laughing}
    Ngn som är intresserad?

• Svar på tråden Folk som vill träffas i Lund?
  • Archandra

Jodå, intresse finns från mig. Det är bara tiden som saknas just nu. Skulle vara kul att lära känna fler mammor i Lund.

• Thaleia
    Archandra skrev 2010-01-07 13:49:59 följande:
    Jodå, intresse finns från mig. Det är bara tiden som saknas just nu. Skulle vara kul att lära känna fler mammor i Lund.
    Kul att du är intresserad! Ja, ibland är det ju lite si och så med att få tiden att räcka till men man kan ju hålla kontakten här så får man se när tid finns!
    Var i Lund bor du?
  • formbar

Hej!
    Jag ses gärna och hittar på saker ihop. Bor i norra Lund, har en pojke på tre och ett halvt och en som är 2,5 månader. Promenader, fika, barnvagnsbio eller pyssel av annat slag vore kul - öppen för förslag.

• Thaleia
    formbar skrev 2010-02-08 21:47:14 följande:
    Hej! Jag ses gärna och hittar på saker ihop. Bor i norra Lund, har en pojke på tre och ett halvt och en som är 2,5 månader. Promenader, fika, barnvagnsbio eller pyssel av annat slag vore kul - öppen för förslag.
    Kul! Kikar in i din GB och skriver några rader!
  • MajaMaria79

Hej
    Jag bor strax utanför Lund och vill gärna vara med. Jag har en dotter som är 1,5 år och två bonusar som är 6 resp 10 år.

Just nu är jag arbetslös och har på tok för mycket tid, så fick jag vara med hade det varit jättekul. Jag är öppen för alla möjliga påhitt.

• Thaleia
    MajaMaria79 skrev 2010-02-09 08:08:35 följande:
    Hej Jag bor strax utanför Lund och vill gärna vara med. Jag har en dotter som är 1,5 år och två bonusar som är 6 resp 10 år. Just nu är jag arbetslös och har på tok för mycket tid, så fick jag vara med hade det varit jättekul. Jag är öppen för alla möjliga påhitt.
    Klart du får vara med!
  • Archandra

Nu börjar det ljusna för mig också. Vi diskuterade ju tidigare. Kan träffas någon gång då och då i alla fall!

• Thaleia
    Archandra skrev 2010-02-09 18:36:31 följande:
    Nu börjar det ljusna för mig också. Vi diskuterade ju tidigare. Kan träffas någon gång då och då i alla fall!
    formbar skrev 2010-02-08 21:47:14 följande:
    Hej! Jag ses gärna och hittar på saker ihop. Bor i norra Lund, har en pojke på tre och ett halvt och en som är 2,5 månader. Promenader, fika, barnvagnsbio eller pyssel av annat slag vore kul - öppen för förslag.
    Maja och jag har planerat in en träff nästa vecka kl 14.30 hemma hos mig och ni är också välkomna ifall ni vill komma. Hör av er så inboxar så min adress, isåfall!
  • Archandra

14:30 är för tidigt för mig är jag rädd. Jag kommer sällan hem före fem. Får nog hoppa över det denna gång!

Svar på tråden Folk som vill träffas i Lund?