• Thaleia

Folk som vill träffas i Lund?

Hej på er!
    Tänkte höra om det finns folk i Lund som hade tyckt det vore kul att träffas? Alltid kul att lära känna nya människor!
    Min tanke är att man kan träffas både med barn och utan barn{#lang_emotions_laughing}
    Ngn som är intresserad?

• Svar på tråden Folk som vill träffas i Lund?
  • Thaleia
    MajaMaria79 skrev 2010-04-09 07:31:53 följande:
    Jag kan absolut tänka mig att gå ut en kväll. Men just ons-fre nästa vecka är jag upptagen. Så antingen om vi tar det innan, alltså mån-tis, eller kanske en stund på helgen?
    Måndag eller tisdag kväll i nästa vecka passar för mig. Den här lördagen funkar också för mig för nästa är jag Stockholm.
  • queenofangels

mån slutar ja 19 o e inte hemma förren 20 :( men tis kväll funkar för mig. nästa helg går inte för ja jobbar o börjar 6 både lör o sön.

men veckan efter kan ja kvällar igen :)

• MajaMaria79

Ja, men då känns det väl som att tisdag kväll kan vara något att satsa på?
    Var någonstans? Någon som sitter inne på ett riktigt bra ställe?

• Thaleia
    MajaMaria79 skrev 2010-04-10 15:20:28 följande:
    Ja, men då känns det väl som att tisdag kväll kan vara något att satsa på? Var någonstans? Någon som sitter inne på ett riktigt bra ställe?
    Gräddhyllan tycker jag är ett mysigt ställe.  vilken tid ska vi ta på tisdag, tycker ni?
  • MajaMaria79

Ja gräddhyllan är mysigt och det är jättelänge sedan jag var där. Ja vilken tid 18.30 kanske? Jag är ju en gammal tant så jag orkar inte vara ute hela natten

• Thaleia
    MajaMaria79 skrev 2010-04-10 19:29:19 följande:
    Ja gräddhyllan är mysigt och det är jättelänge sedan jag var där. Ja vilken tid 18.30 kanske? Jag är ju en gammal tant så jag orkar inte vara ute hela natten
    Tiden låter bra för min del!
  • queenofangels

h-t ja glömde att ja ska på bio på tisdag något som ja lovat en kompis länge, nån förhandsvisning kl 21, men kanske hinner båda.. hmmmm....

ska kolla med min kompis om vilken tid de va o om de va i lund el inte.

• queenofangels

ja e på också :) skönt o få fika o ta de lugnt utan en ligist alltid :)
    ska vi träffas på gräddhyllan 18.30???

Svar på tråden Folk som vill träffas i Lund?