Hästtråden v. 11
Nu är jag arg... ena fjärdern ha gått sönder på vagnen :( så blir inget körande igår heller.. ska till sjukgymnasten och kolla upp rygg/bäckenet i eftermiddag sen...
Nu är jag arg... ena fjärdern ha gått sönder på vagnen :( så blir inget körande igår heller.. ska till sjukgymnasten och kolla upp rygg/bäckenet i eftermiddag sen...
Hej alla flickor ;)
Här är det underbart väder väder att träna häst nu, 40cm snö och -2-5 grader... Nu har jag pulsat med hästarna några dgr. men oj oj vad dom blir trötta av bara 3,5km. men det är jobbigt för dom men alla snö och en tungvagn.
men det går. den nublivna 2åringen har stucjat sig i hagen så hon få vänta etttag till med igångsättning.
Den nya vbl stoethar blivit riden i em vecka nu av några tjej och hon är verkligen duktig, spännade och se vad hon verkligen kan. men hon går fint i form hela tiden , men igår hade hon blivit luite pigg o bockat lite. Dax att dra ner fodret nu när hon har ätit opp sig.
Och fortfarande har jag ingen egen dator. Djuren går förre 
Nu har jag skaffat ev 3medryttare, ska ut med dom på ridtur på tisdag. Och sen ska en tjej börja rida på våran travare 3dgr i veckan samt att hon ska låna en av do på tisdagar så k´hon kan ta montelicens.
FruX är det nästa helg du få hem din huligan?
Lurkan; tycker att dte var klokt att behandla båda bena nu.
Annars så tog jag en ridtur med mina nya medryttare och alla var supernöjda. Hästarna var helt fantastiska, det var solsken och 30cm pudersnö ;) åååh vad jag har saknat ridningen... men tyvärr så få jag vänta till ledbandet har läkt igen. För jag har så förbaskat jäkla ont nu så jag gråter nästan...