• Jiie

Barnpalatset i Göteborg/gamlestaden

Åkte förbi där idag och såg att i Harald Nyborgs gamla lokaler har det öppnat nåt nytt, Barnpalatset.
    Vet iofs inte om det öppnat men skyltarna satt uppe iaf.
    Har googlat och letat men hittar inte info någonstans om detta ställe.

Är det någon här som vet vad det är för ställe och har lite mer info?

071227 0828 3765 50 ~~~~jannienettum.blogspot.com/~~~~
  • Svar på tråden Barnpalatset i Göteborg/gamlestaden
  • lillvilda

jag puffar för jag är oxå nyfiken. har oxå googlat men inte hittat nått. nån där ute som varit in å sett vad det är???

♥ KÄRLEK ♥Mina pojkar, L 2007 N 2008
  • Jiie

Tror det är så att det inte öppnat än bara... för då borde det funnit ett telefonnr eller en hemsida iaf! Annars kan ju ingen veta om stället liksom... jag väntar med spänning!

• ZeZZa

Det ska bli ett "busland" har jag hört. Han som ska öppna det är samma kille som ägde videobutiken i Angered Centrum förut.

♥León 060103♥Vanessa 080707♥
  • mikko1
    Jiie skrev 2010-01-07 18:40:43 följande:
    Åkte förbi där idag och såg att i Harald Nyborgs gamla lokaler har det öppnat nåt nytt, Barnpalatset. Vet iofs inte om det öppnat men skyltarna satt uppe iaf.Har googlat och letat men hittar inte info någonstans om detta ställe.Är det någon här som vet vad det är för ställe och har lite mer info?
    Ska handla på Willy´s idag, ska gå bort och kolla om det står något på dörren, vad det är och när det öppnar, är oxå nyfiken Jag återkommer..
  • zasata
    mikko1 skrev 2010-01-12 08:23:42 följande:
    Ska handla på Willy´s idag, ska gå bort och kolla om det står något på dörren, vad det är och när det öppnar, är oxå nyfiken Jag återkommer..
    det låter bra :D
  • Jiie

Gött:) Är grymt nyfiken!!
    Hade varit kanon om det hade öppnat nu snart eftersom min son ska bli 15-timmarsbarn på dagis, behöver sysselsättning hehe

• HannaOfSweden
    Jiie skrev 2010-01-07 18:40:43 följande:
    Åkte förbi där idag och såg att i Harald Nyborgs gamla lokaler har det öppnat nåt nytt, Barnpalatset. Vet iofs inte om det öppnat men skyltarna satt uppe iaf.Har googlat och letat men hittar inte info någonstans om detta ställe.Är det någon här som vet vad det är för ställe och har lite mer info?
    Jag såg oxå skylten och var tvungen att springa fram och kika... "Lekland... Öppnar inom kort" stod det! Så kul att ha ett så nära (bor i kortedala). ^^

Skriv gärna om ni får mer info om när det öppnar!

//Hanna
    www.hannaofsweden.se (blogg)
Svar på tråden Barnpalatset i Göteborg/gamlestaden