• Jiie

Barnpalatset i Göteborg/gamlestaden

Åkte förbi där idag och såg att i Harald Nyborgs gamla lokaler har det öppnat nåt nytt, Barnpalatset.
    Vet iofs inte om det öppnat men skyltarna satt uppe iaf.
    Har googlat och letat men hittar inte info någonstans om detta ställe.

Är det någon här som vet vad det är för ställe och har lite mer info?

071227 0828 3765 50 ~~~~jannienettum.blogspot.com/~~~~
  • Svar på tråden Barnpalatset i Göteborg/gamlestaden
  • bombelombisen

Fick tidningen Nordost och där i stod det att de öppnade idag. Kom precis därifrån med en helnöjd son Passade dessutom på att klippa honom där. De har en frisör som klipper barn för 99kr.

• Den lilla onda

Barnpalatset i morgon allstå! Underbart att kunna handla med en nöjd knatte efteråt.

• zasata
    bombelombisen skrev 2010-01-30 18:10:53 följande:
    Fick tidningen Nordost och där i stod det att de öppnade idag. Kom precis därifrån med en helnöjd son Passade dessutom på att klippa honom där. De har en frisör som klipper barn för 99kr.
    ååå där inne? då skall vi dit, dotterns lugg är tok lång och jag får inte klippa.
    vad kostar det att gå in också? vilken ålder är det på ditt barn? mkt folk? öppnade dom tio?
  • bombelombisen

det kostar 60kr att gå in t om 5/2 enligt annonsen efter det 120kr. Min son är snart 5. Det var lagom med folk (tror inte folk vet att de öppnat än). De har öppet 10-20 varje dag.

• zasata
    bombelombisen skrev 2010-01-30 22:28:46 följande:
    det kostar 60kr att gå in t om 5/2 enligt annonsen efter det 120kr. Min son är snart 5. Det var lagom med folk (tror inte folk vet att de öppnat än). De har öppet 10-20 varje dag.
    okej, får kollas upp helt klart. tisdag blir kanske bra om det går magsjuka på dagis än. (kan ju hoppas dom som är hemma är hemma och inte där..)
  • matyukhina

kostar det 120 kr för ett barn? behöver man betala för vuxen också?

• EJai

Hmm okej intressant skall försöka komma dit nu i veckan kanske på fredag då man går kort dag

• ebbozz

typ som lek och buslandet.... min pojk var där med sin dagmamma idag och hade superkul... så kul att han somnade mitt i maten =)
    tydligen är det lite mindre än de andra "buslanden" men bra för lite mindre barn (sa dagmamman iallafall)

• zasata
    ebbozz skrev 2010-02-05 19:56:01 följande:
    typ som lek och buslandet.... min pojk var där med sin dagmamma idag och hade superkul... så kul att han somnade mitt i maten =) tydligen är det lite mindre än de andra "buslanden" men bra för lite mindre barn (sa dagmamman iallafall)
    ja det håller jag med om.
    måste bara fråga helt ot, vilken dagmamma går ni hos? satt upp oss i kö i utby!
  • ebbozz

vi bor i olofstorp och pojken går hos dagmamma i gunnilse

• Jiie

Var där igår med min 2-åring och han trivdes!!
    Fast dom verkar ha satsat mer på restaurangdelen nästan, den är nästan lika stor som leklandet typ...hehe...

Just nu tar dom inte kort, men dom väntar på kortmaskinen. Finns en uttagsautomat inne på Willys!!

071227 0828 3765 50 ~~~~jannienettum.blogspot.com/~~~~
  • Saaaraaa

Jag var där förra lördagen med min 4-åring och mina vänninor och deras barn, sjukt skoj hade barnen! ( vi också hehe ) 
    Så GOD mat dem har där, mycket att välja på. Jättefräscht är det och jättetrevlig personal!! Skönt att ha ett ställe att ta barnen till där både de och föräldrarna trivs. SUVERÄNT!

Och angående kort så tar det nu kort,  jag tror att det var bara första veckan det inte tog kort.

www.barnpalatset.com

• Angelica 01

Har varit där flera ggr sen de öppnade ,helt underbart för barn och vuxna ,jag har nog blivit en stammis där nu med den goda maten som finns där men hoppas bara de öppnar en uteservering så man kan vara där på sommarn också .

Tar de kort nu oj visste inte det ,perfekt !

Svar på tråden Barnpalatset i Göteborg/gamlestaden