• Rude Billy

KILLAR - Hur suger man bäst av er?

Satt och läste i "sämsta kvinnliga knullpartnern"-tråden och där läste jag att vissa av killarna tycker att många kvinnor suger dåligt.
    Så nu vill jag att ni utbildar oss kvinnor här på FL så vi kan suga av er rätt i framtiden;)
    Vad tycker DU om, hur ska man suga/runka er?

Kom igen nu killar detta är eran chans!!
    i rule you don't deal with it
  • Svar på tråden KILLAR - Hur suger man bäst av er?
  • Anonym (suger gärna)
    Chokladflis skrev 2010-01-11 02:41:06 följande:
    Men du har ju iaf någon som sover sött i sängen ;) Du kan ju smsa honom när du vaknat imorgon och berätta vad som väntar honom senare :P Jag tror minsann att jag får ringa en av mina tre poliser som får komma hit med kuken och batongen imorgon... *rodnar*
    Höhö, jadu att kunna välja kan ju inte heller vara helt fel :D
    Nog för att jag är mkt nöjd med min batong här hemma så jag vill inte byta!
  • Chokladflis
    Anonym (suger gärna) skrev 2010-01-11 03:22:33 följande:
    Höhö, jadu att kunna välja kan ju inte heller vara helt fel :D Nog för att jag är mkt nöjd med min batong här hemma så jag vill inte byta!
    Ja, det är väl målet, hitta en polis som duger i vardagen också ;)
    Håll fast vid din batong, en bra sådär är svår att hitta nuförtiden! ^
  • Rude Billy

Intressant läsning men tycker ändå ni killar är lite dåliga på att utbilda oss kvinnor:p
    Själv har jag aldrig fått några klagomål men det betyder ju inte att jag är världsbäst på att suga kuk.

Där emot så lyssnar jag ju på killen och tittar på hans ansikte då ser/hör jag ju vad han tycker är skönt och fortsätter med det jag gör.
    Jag varvar hårt och mjukt samt tempo. Ibland hela inne å ibland bara toppen. Använder mig även av händerna och tungan..
    Jag tycker om att leka och utforska helt enkelt:)

i rule you don't, deal with it
  • Anonym

Har genom åren träffat 2 kvinnor som kunde ta den ner i halsen och det har varit de allra häftigaste/skönaste upplevelserna. Men det är ju inte alla tjejer som kan träna upp det. Men det är viktigt att hon gillar vad hon håller på med för då blir det alltid skönare. Att det är blött. Mjuka våta läppar och tunga och inga vassa tänder eller sträva tungor. Och att kunna göra flera saker samtidigt, både suga och runka tex... att våga variera och använda både mun och händer och bröst. att våga vara lite 'slampig' ögonkontakt, slurpande, kyssande och verbal kommunikation

• Freddan

Ollonet är den mest känsliga delen av kuken så mycket tunga där är bra. Långa lagom sugande sug är också bra, fast passa så inte tänderna börja skrapa emot kuken för då kan det bli ruskigt obehagligt på tillbakavägen om tänderna skrapar emot baksidan av ollonet. Använd gäna mycket läppar vid sugandet. En personlig favorit är annars om kvinnan slickar ända nerifrån pungen och upp på baksidan av kuken och när hon är högst upp låter hon ollonet glida in i munnen och så ner igen. Viktigt är att det ska vara rikligt med saliv så det blir friktionsfritt glid. Observera att en riktigt bra avsugning stundtals ska ske utan händer. Det blir inte skönare men det är visuellt mycket upphetsande. Givetvis kan man variera avsugandet med några känsliga runktag då och då.

• Anonym (ilikeitalot)

Läste också den tråden TS nämnde och hemskt vad många gnällputtar. Hur svårt är det att försöka guida tjejen så hon inte suger på att suga? Det uppskattar jag själv oerhört mkt och underlättar en massa än att sitta och lyssna på vad det är för sorts stön jag hör där uppe, haha. Sen gillar alla killar olika tekniker så.. Det är väl bara att säga något ord lite såsdär hur man vill ha det så blir allt mkt trevligare och ni behöver inte sitta och skriva på familjeliv om hur dåligt det var ; )

En kille pulla mig riktigt hårt en gång och då liksom guidade jag honom med min egen hand på ett snällt sätt och visade rytmen och stället, han förstod hinten att han hade varit på det för hårt å bara "sorry" men liksom..alla där ute; säg till förhelvete, visa de på ngt sätt, fråga, ge instruktioner..
  • fishhook

Hur är det killar? Om tjejen väljer att svälja. Vill ni att hon ska liksom..ja, porrskadad som man är till viss grad så har sett en hel del, att hon liksom "leker" med satsen vid läpparna för er att se eller bara svälja och slicka "rent"? 

• Anonym (bryden)
    hallencreutz89 skrev 2010-01-11 02:36:22 följande:
    alltsa ar det ingen som svaljer nufortiden eller? Det ar inte svart sa lange det kommer ratt. VIll inte lata grov men kor den langt in i halsen nar han kommer sa glider det ner nastan av sig sjalv, bara att svalja som nar man klunkar vatten typ.
    men alla kan inte ta den långt ner i halsen, kräkreflexer du vet..
  • Benu
    Anonym (ilikeitalot) skrev 2010-01-11 19:03:24 följande:
    En kille pulla mig riktigt hårt en gång och då liksom guidade jag honom med min egen hand på ett snällt sätt och visade rytmen och stället, han förstod hinten att han hade varit på det för hårt å bara "sorry" men liksom..alla där ute; säg till förhelvete, visa de på ngt sätt, fråga, ge instruktioner..
    Det är då vi tar tag i huvudet på er. Det är svårare att ta tag i er tunga eller få er att använda mer saliv.
  • Anonym (Iihaa)

Den som tycker du om att ge oralt är du förmodligen bra på det också...Ha stor initiativförmåga, engagemang och våga testa olika grepp. Vi killar ger ifrån oss ljud då vi gillar saker dvs. lyssna och läs av din kille så lär du dig vilken behandling han tycker om. Mer generellt är det riktigt mysigt att få pungen riktigt slickad plus runtom och under, och att få kulan FÖRSIKTIGT insugen. Ägna hela kuken uppmärksamhet med mun och tunga samtidigt som du runkar den. Djupa långsamma sug varvat med kortare samtidigt som du låter din hand runka kuken. Ta gärna ut den från munnen och låt tungan spela över ollonets undersidan samtidigt som du runkar och samtidigt tittar din kille djupt i ögonen. Ögonkontakt är grymt viktigt!!!

Personligen tycker jag att ett blåsjobb delux innefattar att tjejen tar satsen. Inte nödvändigtvis svälja men att få komma medans man blir avsugen OCH (nästan ännu bätttre) att bli långsamt avsugen precis efter att man kommit.

Tack för mig!

Svar på tråden KILLAR - Hur suger man bäst av er?