• Rude Billy

KILLAR - Hur suger man bäst av er?

Satt och läste i "sämsta kvinnliga knullpartnern"-tråden och där läste jag att vissa av killarna tycker att många kvinnor suger dåligt.
    Så nu vill jag att ni utbildar oss kvinnor här på FL så vi kan suga av er rätt i framtiden;)
    Vad tycker DU om, hur ska man suga/runka er?

Kom igen nu killar detta är eran chans!!
    i rule you don't deal with it
  • Svar på tråden KILLAR - Hur suger man bäst av er?
  • Anonym
    Benu skrev 2010-01-12 09:16:23 följande:
    Det är då vi tar tag i huvudet på er. Det är svårare att ta tag i er tunga eller få er att använda mer saliv.
    Umm.. men då säger man väl bara det istället då?
  • Anonym (Willma)

Skulle en kille ta tag i mitt huvud eller hår medans jag suger av så skulle han få en fet smäll. Ser det som en porrskada/kränkning. Som om man verkligen är ett fuckface. Ett ansikte med hål utan värdighet.

• Anonym (bryden)
    Anonym (Willma) skrev 2010-01-12 21:21:23 följande:
    Skulle en kille ta tag i mitt huvud eller hår medans jag suger av så skulle han få en fet smäll. Ser det som en porrskada/kränkning. Som om man verkligen är ett fuckface. Ett ansikte med hål utan värdighet.
    Jag tycker att det kan vara uphetsande om killen tar tag i håret/huvudet när man suger, han kan till och med få sköta takten så länge han gör det försiktigt och inte trycker ner den i halsen på mig. Alla är vi olika.
  • Anonym (Willma)
    Anonym (bryden) skrev 2010-01-12 21:34:18 följande:
    Jag tycker att det kan vara uphetsande om killen tar tag i håret/huvudet när man suger, han kan till och med få sköta takten så länge han gör det försiktigt och inte trycker ner den i halsen på mig. Alla är vi olika.
    Japp......
  • Benu
    Anonym (Willma) skrev 2010-01-12 21:21:23 följande:
    Det handlar ju inte om att pressa ner den i halsen utan att visa vad som är skönt. Skulle en kille ha samma rätt att smocka till dig om du kniper ihop benen kring hans huvud när det går för dig?
  • Anonym (Willma)
    Benu skrev 2010-01-12 22:02:43 följande:
    Det handlar ju inte om att pressa ner den i halsen utan att visa vad som är skönt. Skulle en kille ha samma rätt att smocka till dig om du kniper ihop benen kring hans huvud när det går för dig?
    JAAA, det är juh samma sak!
  • Anonym (Proffs?)

Nu vet jag ju inte om killarna jag träffar ljuger för mig, men om de talar sanning så är jag ett riktigt proffs. Igår fick jag höra att jag är "helt sjuk" (i positiv benämning) och att det var 2010's bästa avsugning. Jag påpekade att det bara gått två veckor på året så att det inte direkt var någon prestation, men han sa att det var den första och bästa på hela året och det var han övertygad om fastän det bara var januari än så länge. Och då gav jag ändå inte 100%. Jag gav väl 99%, men orkade inte bli avancerad och gå ner till kulorna och sånt som jag brukar.

• Anonym (Proffs?)
    Anonym (bryden) skrev 2010-01-12 01:13:18 följande:
    men alla kan inte ta den långt ner i halsen, kräkreflexer du vet..
    Det går att träna bort!
  • Petsson

Soooo. the strat is that you is goingk to need big mouth cause you neededed big toung

• Anonym (kiv (kille))

Lite regel . Inga tänder. Ha inlevelse. Pungen är också känslig. Slicka på den med. När du tar den djup. Blir det en extra kick. Både känslomässigt och att se. När det har gått, så sluta inte då. Fortsätt ett tag till då. Då är den extra känslig. Och otroligt skönt. Lycka till.

• Mett

Bästa sättet att sugga av med är att ni tjejer ska slicka först på Ollonet och sen är det bara att sugga av mig. Båda unga kvinnor är lika bra som mogna äldre kvinnor att sugga kuk.

• Anonym (Beröm)

Tjejer tycker ni det är härligt att få beröm 

• Anonym (Man)

Sug med inlevelse, runka med handen samtidigt för extra effekt. Mycket saliv, inga tänder och vill du att han kommer, ganska högt tempo i ditt arbete.

Titta gärna i ögonen på den du suger för extra effekt.

• Tom Araya

Dra bak förhudet ordentligt. Med förhud emellan känner jag ingenting. Stimulansen ökar också om förhuden sträcks lite bakåt.
    Slicka på den kan vara upphetsande i början, men efter en stund är det bara meningslösa avbrott jag inte känner någonting av.
    Använd framförallt tungan, men även läpparna för att ge mycket stimulans.
    Bäst käns det på ollonets bakre kant och en bit ner, framförallt på undersidan och sidorna.
    Variera mellan att ta halva och hela.
    Gör vridrörelser med huvudet.
    Varva med handjobb med tungan på ollonets undersida.
    Prata gärna snusk när du inte har munnen full av kuk.

• jj57

Avslutningen är viktig - väldigt skönt att komma i munnen. Och särskild känsla om hon sväljer...

• Tom Araya
    Anonym (bryden) skrev 2010-01-12 01:13:18 följande:
    men alla kan inte ta den långt ner i halsen, kräkreflexer du vet..
    Håll andan var det en tjej som sa var knepet för henne för att kunna ta emot djupt. Funkar såklart inte under längre stunder.
  • Anonym (Just Så)

Genom att ta dem långt ner i halsen och genom att ta satserna i munnen och svälja.

• Anonym (Wishes)

Jag önskar att tjejerna åtminstone fick in ollonet utan att skrapa i med tänderna.

• Anonym (Beröm)
    Anonym (Beröm) skrev 2018-12-20 22:41:11 följande:

Tjejer tycker ni det är härligt att få beröm 

Njuter killarna som mest vid avsugningar eller är många bara tysta 
  • Anonym (Tyst)
    Anonym (Beröm) skrev 2019-05-30 14:10:28 följande:
    Njuter killarna som mest vid avsugningar eller är många bara tysta 
    Det är helt tyst 
Svar på tråden KILLAR - Hur suger man bäst av er?