• Anonym

lelo?

är Lelo prylarna bättre än andra? hade tänkt köpa en lelo pryl till tjejen och undrar också om ni har några rekomendationer ...

• Svar på tråden lelo?
  • Anonym

någon annan som har någon av stavarna? den som apoteket sälje tex?

• Fridalusen

Jag har jobbat i "sexbutik" och sålt många Lelo, vilket jag gjort med glädje då jag tycker att de är de allra bästa sexleksakerna. Dock tycker jag, som flera andra påpekat, att vibrationerna är för svaga i Lily, Mia och Nea, men tar man en större stav som Gigi, Liv eller Iris är vibrationerna betydligt bättre.

Gigi saluförs som G-punktsstav, men fungerar även superbra enbart på klitoris! 
    Iris har två vibratorer inuti som kan arbeta parallellt, vilket ger en trevlig känsla.
    Dessutom är de extremt tystgående och uppladdningsbara och går att köpa både på Apoteket och Onoff.
  • Anonym

någon som har åsikter om glidmedel, har hört att både och om att det är ok men silikonbaserat glid till lelo...

• Fridalusen
    Anonym skrev 2010-01-29 08:08:23 följande:
    någon som har åsikter om glidmedel, har hört att både och om att det är ok men silikonbaserat glid till lelo...
    På Lelos sajt står det såhär:
    "Lelo rekommenderar att du inte använder ett silikonbaserat glidmedel tillsammans med din Lelo-produkt då det kan påverka silikonet på produkten. Om du vill använda ett silikonbaserat glidmedel rekommenderar vi att du testar det på en mindre yta först. Använd heller aldrig massageoljor eller hudkrämer. Tillsammans med Lelo Luxe produkterna kan du dock använda både silikon- och vattenbaserade glidmedel."
    Jag skulle inte prova det där med liten yta heller, ett silikonbaserat glidmedel fräter inte sönder leksaken direkt, utan det brukar ta några veckor eller så. Har gjort det misstaget på en helt annan leksak och silikonhöljet blev helt trasigt pga glidmedlet.
  • Anonym
    Fridalusen skrev 2010-01-29 12:50:39 följande:
    På Lelos sajt står det såhär: "Lelo rekommenderar att du inte använder ett silikonbaserat glidmedel tillsammans med din Lelo-produkt då det kan påverka silikonet på produkten. Om du vill använda ett silikonbaserat glidmedel rekommenderar vi att du testar det på en mindre yta först. Använd heller aldrig massageoljor eller hudkrämer. Tillsammans med Lelo Luxe produkterna kan du dock använda både silikon- och vattenbaserade glidmedel." Jag skulle inte prova det där med liten yta heller, ett silikonbaserat glidmedel fräter inte sönder leksaken direkt, utan det brukar ta några veckor eller så. Har gjort det misstaget på en helt annan leksak och silikonhöljet blev helt trasigt pga glidmedlet.
    tack snabbt svar, men vilkaär deluxe produkterna? de i guld och silver?
  • Fridalusen
    Anonym skrev 2010-01-29 15:54:46 följande:
    tack snabbt svar, men vilkaär deluxe produkterna? de i guld och silver?
    Precis. Och de ska du antagligen ändå inte köpa.
  • mungipa

jag säljer två styckna för riktiga fyndpriser här:
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Nea-auktion_161209_128141575
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Elise-auktion_161209_128141374

Jag har även ett vibrerande ägg och en stav som ska säljas av märket belladot.
    Ingen av dem är använd! Såklart inte. Utan allting är helt nytt. Det är produkter jag har fått som jag inte vill ha själv för jag har redan sexleksaker så det duger, och sen har jag vunnit en del i tävlingar.
    Bara att skriva om ni är intresserade! plasthink_@hotmail.se

• Anonym (billy)

Vi har en Lelo Billy,,,,,stav för prostatamassage...funkar fantastiskt!

• jonte02
    Anonym (billy) skrev 2011-11-20 13:19:09 följande:
    Vi har en Lelo Billy,,,,,stav för prostatamassage...funkar fantastiskt!
    Intressant...antar att den går att använda till båda och även som stimulator för framstjärten och klitoris :)?
  • Anonym (billy)
    jonte02 skrev 2011-11-20 13:21:51 följande:
    Intressant...antar att den går att använda till båda och även som stimulator för framstjärten och klitoris :)?
    nu vet jag inte vad du menar med framstjärten...inget ord jag använder mig av..men om du menar slidan och G-punkten så funkar den där oxå ja...
  • Severus

Vad är framstjärten för nåt???
    Låter som något en 4-åring skulle haspla ur sig

• jonte02
    Severus skrev 2011-11-20 17:39:30 följande:
    Vad är framstjärten för nåt???
    Låter som något en 4-åring skulle haspla ur sig
    He he he.
Svar på tråden lelo?