Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Sista biten nu, snart är dom här.
Del 2:
www.familjeliv.se/Forum-11-228/m47940059.html
Sista biten nu, snart är dom här.
Del 2:
www.familjeliv.se/Forum-11-228/m47940059.html
Goseplutt: Ja, någon hällde något i vattnet under sommaren. Han har växt som bara den. Köper numera tröjor och ytterkläder i stl 104 och vinterkängorna är i stl 27 (!). Byxor måste dock fortfarande vara 98, annars trillar de av honom.
Friid: Oh, stort grattis! Hoppas illamåendet går över snart och du får må bra resten av graviditeten.
Längtan: Men stackars krake... Hoppas ni får ordning på magen och maten så Mija kan växa till sig och ni får lite sömn.
Jag är hemkommen från barnmorskan, är i v 33 idag och allt ser bra ut. Blodtrycket är lägre, järnvärdet likaså. Magen ligger över normalkurvan så det blir nog en stadig lillasyster. Men vad tiden går fort! Vi kom på häromdagen att det kanske är en idé att beställa vagn snart så barnen har någonstans att sitta när vi är ute på promenader.
Bifogar en liten bild på blivande storebror. Han pekar på en "tuptupter" (helikopter), bara så att ni vet.

hahah, blir inte snyggt skrivet från mobil . men det bjöd jag på. paincake- vilken fining... skulle bifoga bild från mobilen men det gick inte
Grattis Friid4 så roligt! Hoppas illamåendet ger med sig!
Men usch längtan att det aldrig ska få lugna ner sig för er. Låter ju verkligen skitjobbigt! Får ni bra hjälp av sjukvården?
Paincake: va bra att allt såg bra ut och va inte så säker på en stor bebis, jag hade pyttemage och ut kom 52 cm och 3645 g bebis. Ingen förstod vart han hade gömt sig. Borde väl kunna vara tvärtom oxå menar jag.
Fin han är Casper! Blir nog en bra storebror som får lära syrran allt han kan :)
Vill oxå lägga in bild men använder nästan bara telefonen så det blir aldrig av. Om någon är intresserad får ni gärna lägga till mig på instagram, johlina heter jag där :)
Kul! Jag lägger till dig, Goseplutt. Jag heter ellen_backstrom
Jag är väl inte jätterädd för en stor bebis, Casper vägde 3830 g och det gick ju ganska bra.
Lite skönt om de har lite extra hull så de har lite att ta av om de blir sjuka.
Heter __angel__87 på instagram :)
Jag heter Frida_malte
Angelica, jag hittar inte dig.
Klantig av mig att skriva fel
__angel87__ ska det vara