• Anonym

Han har handen i byxorna!!

Har ett så banalt "problem" att jag kanske inte ens borde starta den här tråden... Det är så att min sambo sedan tre månader har en liten vana. På kvällen när vi sitter i soffan och mysbrallorna är på så har han handen INNANFÖR byxorna ibland. Ser hur handen rör sig där innanför. Först störde det mig något enormt, tog det som något sexuellt och blev äcklad... Nu har jag insett att så inte är fallet men det stör mig ändå. Kan inte med det....

Gör några av era män så?? Hur står man ut????

• Svar på tråden Han har handen i byxorna!!
  • MalloryKnox
    Anonym skrev 2010-01-12 15:50:23 följande:
    Jag lägger huvudet på sne och tittar ömkande på honom och säger -Men stackare, vad jobbigt att behöva leva med rädslan att den ska försvinna. Sitter den kvar? Är jag de enda som har gett upp? Hans hand kommer alltid att ligga innanför brallorna när vi kollar på tv. Justja, äter vi snacks så säger jag så klart -jag hoppas att det inte är den handen du ska gräva med i chipsskålen.
    Jamen vad fint att du säger till honom det iaf, för du verkar ju förstå (till skillnad från många andra i tråden) att det inte är särskilt fräscht!
  • Vindfall
    MalloryKnox skrev 2010-01-12 15:45:29 följande:
    Jag stinker inte heller, men jag undrar nästan varför ni inte stinker, om ni brukar gräva er mellan benen utan att tvätta händerna...
    För man börjar ju stinka om man "gräver" sig mellan benen och sen inte tvättar händerna, eller menar du nu att vi aldrig tvättar händerna? Det här blir ju bara värre och värre...
    Livet går fort nu...
  • MalloryKnox
    Vindfall skrev 2010-01-12 15:54:51 följande:
    För man börjar ju stinka om man "gräver" sig mellan benen och sen inte tvättar händerna, eller menar du nu att vi aldrig tvättar händerna? Det här blir ju bara värre och värre...
    Men tvättar man inte händerna efter man grävt sig i grenen, så är det äckligt och ohygieniskt, punkt slut. Du brydde dig ju inte om han tvättade händerna efter han tagit sig på pungen och sen tog godis ur samma skål som dig. När är det läge att tvätta händerna egentligen, tycker du? Endast när man har synlig skit på händerna eller?
  • Anonym

Är det bara efter att man pillat på pungen som man behöver tvätta sig? Hur är det om man kliar sig i hårbotten eller under armarna? Eller om man pillar på sin klocka?

• Passionsblomma

En vuxen man som rotar runt i kalsongerna och sen använder samma otvättade hand på fjärrkontroller och dylikt är EXTREMT ÄCKLIGT! Man kan undra om deras morsor aldrig uppfostrade dom ordentligt.

• Vindfall
    MalloryKnox skrev 2010-01-12 15:59:56 följande:
    Men tvättar man inte händerna efter man grävt sig i grenen, så är det äckligt och ohygieniskt, punkt slut. Du brydde dig ju inte om han tvättade händerna efter han tagit sig på pungen och sen tog godis ur samma skål som dig. När är det läge att tvätta händerna egentligen, tycker du? Endast när man har synlig skit på händerna eller?
    Men snälla rara, varför överdriver du hela tiden allting? Bara för att man tycker det är ok med handen innanför byxorna så vill man ha kiss på godiset och analhår mellan tänderna och man är en slusk som aldrig duschar eller tvättar händerna?

Det går ju verkligen inte att diskutera med dig. Inse att vi alla tycker olika och var glad för att din man gör på det sätt som är acceptabelt hos dig.
    Livet går fort nu...
  • Miss Maya
    amanda j skrev 2010-01-11 17:08:11 följande:
    min sambo e likadan.. så fort han sitter still mer än 2 sek åker handen innanför utan att äns tänker på de.,. just de stör mej inte vill han pilla får han väl de.. de som stör mej e att han inte tänker på de utan tar i saker å våra barn utan att tvätta sej. de stör mej å gör mej arg. men de får han höra oxå å då e de bra nån timme sen har han glömtbort sej igen...
    Ja! Jag hade ett ex som var precis likadan. Och som inte alltid ens tvättade händerna efter sex (och ja, majoriteten av gångerna har man ju pillat lite här och där med händer/fingrar). Det störde mig enormt och jag tjatade som fan på att tvätta händerna. Jag tyckte det var skitäckligt när han gick och tog på allting med de där otvättade fingrarna sedan. Hua.
  • MalloryKnox
    Vindfall skrev 2010-01-12 16:08:49 följande:
    Men snälla rara, varför överdriver du hela tiden allting? Bara för att man tycker det är ok med handen innanför byxorna så vill man ha kiss på godiset och analhår mellan tänderna och man är en slusk som aldrig duschar eller tvättar händerna? Det går ju verkligen inte att diskutera med dig. Inse att vi alla tycker olika och var glad för att din man gör på det sätt som är acceptabelt hos dig.
    Du svarar inte på mina frågor, så det kanske är därför diskussionen oss emellan inte fungerar. När ÄR det lämpligt att tvätta händerna för dig?
    Handen innanför byxorna är en annan grej än o sitta o dra i förhuden eller pilla runt i skrevet eller använda ballen som en stressboll.
    har inte påstått att du aldrig duschar eller tvättar händerna, det är frågor jag ställt, som du inte svarat på.
  • Anonym (???)

Kanske har frågan ställts tidigare, men ni som tycker att det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ äckligt: ni har aldrig ägnat er åt oralsex va?

Svar på tråden Han har handen i byxorna!!