Inlägg från: Mealla |Visa alla inlägg
  • Mealla

Ett eller två täcke i dubbelsäng?

Vi har ett, Queen size, jag tycker det ar mycket battre och snyggare med ett istallet for tva. Inga problem att hitta paslakan, men sa bor jag i USA dar det ar vanligast med ett tacke. 

• Mealla
    enlitenbitkaka skrev 2010-01-12 17:59:23 följande:
    Vi har komfort OCH snyggt :) Och överkastet har vi inte över hela sängen, bara nedersta delen, täcket viker man upp lite snyggt, kuddarna sätter man fint vid huvudgaveln... :)
    Later som jag brukar gora, kuddarna ska ska lutas mot sanggaveln sa att man kan sitta skont om man vill, sangen ska se inbjudande ut. Bara overkast ser sa valdigt spartanskt och klosteraktigt ut tycker jag. 
  • Mealla
    Analoga skrev 2010-01-12 21:02:09 följande:
    Men vem gör ni allt detta för? Har ni folk som kommer in och kikar i sovrummet varje dag? Ta inte illa upp - men jag blir bara så väldigt nyfiken varför ni gör er ett sånt "besvär" varje dag
    ar inget besvar, tar kanske 1 minut langre an att badda sangen "som vanligt". 
    Jag gor det for min skull for att jag tycker om att komma in i ett rum som ar stadat och inbjudande (det betyder dock inte att det ar sa alla ganger {#lang_emotions_wink})
Svar på tråden Ett eller två täcke i dubbelsäng?