Reflux i urinvägar, njurproblem osv........
Vi har ÄNTLIGEN fått tid för operation! mitten på september. Nu är det bara att hoppas att hon inte blir förkyld, och att allt går bra! :)
Vi har ÄNTLIGEN fått tid för operation! mitten på september. Nu är det bara att hoppas att hon inte blir förkyld, och att allt går bra! :)
Snedtändning, det låter faktiskt inget vidare... annars är det ju på sätt och vis sött, det där med att han är groggy och hejar lyckligt och ger lite glädjetjut.... samtidigt som det är lite läskigt... om nu läskigt är rätt ord. Du kanske förstår vad jag menar fast jag inte riktigt hittar rätt ord...
Hej AnnaJosefine, och tack för din berättelse! Alla är välkomna i tråden :) Det är roligt att höra att du trots så allvarliga problem nu är frisk. Grattis till sonen också!
Skönt att höra att det inte sitter några djupare spår än så, körbärssaft kan man ju faktiskt klara sig utan, ch Furadantin också, förhoppningsvis :) Amanda gillar faktiskt inte saften de ger alls... å andra sidan så gillar hon inte att dricka vatten på akuten heller, hon fattar att det är något lurt med det där :) Furadantin har vi än så länge klarat oss från, hennes baciller brukar vara resistenta mot Furadantin, inte så stor poäng med den då :)
Hoppas att du även i framtiden håller dig frisk!
Jag har börjat nojja inför nästa vecka... tänk om defluxen inte funkar, tänk om narkosen blir fel, tänk om hon är förkyld och det måste skjutas upp... just nu är hon LITE förkyld... det rinner inte eller så, men jag märker att hon andas LITE (inte mkt, alltså) tyngre när hon sover, och så nyser hon kanske 5 gånger per dag, vilket hon aldrig gör annars. Hm... hur "oförkyld" måste hon vara?
Sen undrar jag också, jag vet att ni i tråden pratat om att man kan ansöka om något... är det TFP?... när man är på sjukhuset för undersökningarna... vad gäller? Vad heter det? Hur gör man? Är det för att spara FP? Hur många timmar måste man vara där?