Vi som fick barn i Sep 2007, vi håller fortfarande ihop!
Nu finns min graviditetsuträkning på min profil/presentation.
Fler bebisar på gång ser jag, grattis till er!
*kram*
Usch tycker så synd om er som spyr under graviditeterna =/ Jag har endast mått illa men inte spytt, tar hellre foglossning än spya..
Jag har sån avsky för att spy så usch och blä! Får ångest och panik direkt när någon i familjen får kräksjukan eller sånt.. När mannen drog hem magsjukan ville jag bara dö =/
God jul till er med =)
Minizzzen: Du vet att jag tänker på er
Kan inte låta bli att bli smått avis på er som är gravida igen =p
Trotts har vi gott om här, senaste i kön är att Nova har börjat med att hon inte kan klä
på sig, att jag måste hjälpa.
Sen är alla kläder tuuuuunga, och nej hon kan inte ta tillbaka sina leksaker in på sitt
rum för dom är för tuuuunga..
Är så satans trött på klädbråken så blä..
Mins från praktiken på förskolan jag hade förut att där va dom i den fasen också, och testade.
Hon är bra på att ligga och skrika när hon blir förbannad också, som tur är så händer detta inte
allt för ofta. Och jag är extremt glad över att hon inte tagit efter våra fula ord som slinker ur oss ofta..
Det händer inte ofta heller att hon säger dumma mamma eller dumma pappa heller =p
Däremot kan man få det onda ögat och att hon slår lite i luften, men att slå oss vet hon är fel också..
Grattis till bebisar! Själv är min "bebis" 8 månader nu =/
Shit...
Nova växer ingenting typ och dreglar fortfarande, stammar fortfarande men inte lika mycket..
Så ska på besök hos logopeden igen men denna gång ska Nova följa med..
Annars är hon en duktig tjej som lär sig nya saker varje dag, tex hennes 2 första svordomar
har ploppat ur munnen på henne. Men det hoppas jag hon glömmer =p
Och hon kan nästan alla bilmärken nu ;p haha
Grattis Cammily! Här firar vi 3 år som gifta den 4 juli =)
Välkommen Veravera!
Midwinter: Har aldrig behövt gå över tiden så jag lider med dig!
Hoppas hon kommer ut snart =)
Här går det hyfsat bra, inte så mycket trotts..
Och super snäll mot lille bror som på måndag blir hela 9 månader.. Vete tusan vart tiden tar vägen..
Och snart är våra 07or 4 år =/ Läskit det här!
Ja snart är det dags att planera kalas =p
Själv födde jag redan för 9½ månad sen!
Shit min lille kille är 9½ månad.... snart 1!
Och mitt bebissug är tillbaka, som tur är ska jag bli moster vilken dag som helst (bf igår)
så jag hoppas den lilla s**t ungen tänker komma ut snart =p
Ska till syrran nästa månad och gosa!