• sessan 3

chokladask från förr

jag letar efter tillverkaren på en liten chokladask som fanns för 15 år sedan. asken var stor som en after eight ask med samma funktion. något plattare bara. det var choklad kringlor i den. ljus choklad.
    vill o måste hitta denna ask igen. någon som vet nått om denna. finns den kanske idag att köpa i butik?
    tacksam för alla svar!

• Svar på tråden chokladask från förr
  • Ejleen

Nej, vad säger jag? Nu tänkte jag fel kom jag på när jag skickade inlägget! Sorry!

• sessan 3
    Ejleen skrev 2010-01-12 23:00:55 följande:
    Nej, vad säger jag? Nu tänkte jag fel kom jag på när jag skickade inlägget! Sorry!
    vet du vilka ja menar?  nån måste minnas nått tycker man!
  • Ejleen
    sessan 3 skrev 2010-01-12 23:14:46 följande:
    vet du vilka ja menar?  nån måste minnas nått tycker man!
    Jag tycker jag känner igen beskrivningen, men kan omöjligt vara om den fanns för 15 år sen. Jag var sju år då.. Ska klura på det lite
  • sessan 3
    CherryGirl skrev 2010-01-12 23:15:44 följande:
    Jag kommer ihåg dem.. Men har dock inte sett dem på väldans länge!
     minns du nått, ja har för mig dom hette just "kringlor"
    har googlat på detta, men hittar inget.
    gul orange ask.... o kanske namn, men nån tillverkare vet ja inte.
  • sessan 3
    Ejleen skrev 2010-01-12 23:18:19 följande:
    Jag tycker jag känner igen beskrivningen, men kan omöjligt vara om den fanns för 15 år sen. Jag var sju år då.. Ska klura på det lite
    jag var oxå 7...... ja minns.....o de är väldigt viktigt för mig att hitta en sån ask...
  • Ejleen
    sessan 3 skrev 2010-01-12 23:20:26 följande:
    jag var oxå 7...... ja minns.....o de är väldigt viktigt för mig att hitta en sån ask...
    Då kanske det inte är helt omöjligt att jag faktiskt tycker mig minnas. 
  • sessan 3
    Ejleen skrev 2010-01-12 23:21:52 följande:
    Då kanske det inte är helt omöjligt att jag faktiskt tycker mig minnas. 
    kommit på att de nog va toms tillverkaren asså. verkar inte finnas längre..... om ingen har nån liggandes i ett skafferi!
  • S vali s
    sessan 3 skrev 2010-01-12 23:39:59 följande:
    kommit på att de nog va toms tillverkaren asså. verkar inte finnas längre..... om ingen har nån liggandes i ett skafferi!
    toms kringlor finns på ÖB
    Den late får brått när det blir kväll
Svar på tråden chokladask från förr