Vi som har prematura sammandragningar
hur snabbt hjälper det? hinner ju inte börja förrän imorn... tänker om det ens är lönt liksom att lägga massa pengar på det och så kanske det inte hjälper...
hur snabbt hjälper det? hinner ju inte börja förrän imorn... tänker om det ens är lönt liksom att lägga massa pengar på det och så kanske det inte hjälper...
okej ja men då köper jag imorn när jag kommer till Lund på inskrivningen och tar maxdos.. läkaren ville jag skulle ta 3-4 niferex om dagen! det går INTE, min mage klarar inte ens en varannan dag...
Honungsgatan:
Skönt att du åkte in. Jag fick åka in för 2½ vecka sen och blev då stoppad med Bricanyl.. Sen fick jag sängläge och det gick väl rätt okej. Låg ner och sen försvann mina sd... De verkar inte ha kommit tillbaka.. inte på samma sätt som tidigare i a f. Nu sitter jag här och har snart bara 2 dagar kvar till mitt snitt. Ska bli skönt att bli av med sd sen och slippa alla krämpor.
Har förresten bestämt mig för att inte klaga mer nu... :p Nu har jag klagat färdigt tycker jag! :p
Här är min bloggadress för er som vill läsa om hur det går för oss när jag inte kan uppdatera här:
blogg.aftonbladet.se/kampenforlivet
Började skriva nu ikväll så det kommer lite inlägg när det finns tid till det. :) Känner att det kan va välbehövligt att skriva av sig lite.