t0va skrev 2010-06-17 14:01:43 följande:
Bohman: jo jag hittade ju hit också... hade hoppats på att slippa.
Jobbigt för dig att inte få sova, sånt gör ju allt 1000 gånger värre också. Håller tumarna så hårt jag kan att det lugnar ner sig för dig, så du får njuta lite emellanåt. Jag tyckte sambon kunde muta min med ett tv-spel eller något om den stannar till v.35 i alla fall. Han kanske kan se om din liten också går att muta ;)
Känns som om jag kommer bosätta mig i soffan, orkar inte ens med kaninerna. Fattar inte hur ni med barn får ihop det, men man måste ju. Mina pälsbollar får vara på balkongen och i köket och leka, annars så brukar den ena få skutta fritt men nu blir jag galen när hon ska busa och vägrar komma fram från under soffbordet och då kommer sammandragningarna direkt. Är så tydligt att sån stress sätter igång.
Sambon var seg i morses och jag fick tjata på honom att gå upp, tillslut kom tårarna och jag bad honom att gå upp så vi inte skulle behöva stressa till läkarbesöket. Då fattade han. Är nog inte så lätt för honom att förstå min oro. Men jag försöker göra allt för att minimera stressmomenten.
ja detta med stress och sammandragningar går inte så bra ihop. hualigen!
nä det är inte lätt när man har barn, nu får visserligen mina vara på dagis mellan 8.30-17 varje dag, tackolov.
annars hade jag nog varit inlagd nu...
är tacksam så länge jag får vara hemma...