Anesis skrev 2010-01-25 13:04:42 följande:
Dels har de sett det på
UL, men man kan t.o.m. se det på formen på min mage Kanske inte nu längre, men när den var mindre var det väldigt tydligt... Jag tror inte alls du ska oroa dig. Om ditt SF-mått fortsätter att vara "annorlunda" tror jag att din
BM kommer att skicka dig på extra
UL igen, det gjorde min. Särskilt om du ligger på om det. Men din bebis verkar ju inte alls vara liten, och SF kanske återhämtar sig till nästa mätning. Jag tycker det har varit väldigt bra med denna tråden - många inlägg som lugnar. Och även bra att höra att t.o.m. väldigt små barn klarar sig bra! Berätta hur det går för dig! När ska du till
BM nästa gång? Och när har du
BF? (jag har 12 feb! )
Ja ok, har aldrig hört talas om hjärtformade livmödrar tidigare, haha säger man så i plural?
Vi får se som sagt, men jag tror också att jag blir skickad på nytt om det fortsätter dala... men i alla fall så tycker jag också att tråden är kanon och det visst lugnar det när man läser att många barn verkar klara sig alldeles utmärkt trots tillväxthämning. Jag ska iväg nästa vecka igen till BM. Hoppas att SF-måttet har stigit trots att jag nu har lärt mig av alla kunniga här att det inte är så relevant ;)! Sedan BF 13:e april :)