mama86:
jag skulle bli jätte irriterad om någon sa så till mig om jag hade en tatuering :/Mrs CkE skrev 2010-01-13 11:11:12 följande:
Nä och har du på handleden kan du om du vill dölja den med en klocka eller armband.
Ja det kan man ju :) klocka måste jag ju ändå börja ha snart så jag inte slaviskt har med mig mobilen i fickan.
Spidey skrev 2010-01-13 11:14:14 följande:
Jag har själv många och stora tatueringar, likaså min man, men vi är överrens om att dottern inte ska få tatuera sig föräns hon är myndig. Själv gjorde jag min första då jag var 21 (hade inte råd innan) och är glad att jag inte gjorde nån tidigare, alla mina idéer jag hade som tonåring skulle jag ha ångrat idag. Visst, dotterns namn och
pers.nr ändras ju inte, men som skrivet ovan så går det ju trender i tatueringar, och du vet inte vad du kommer arbeta med senare. Jag tycker du ska vänta, och sen känna dig nöjd med en fin och genomtänkt tatuering då du fyllt 18.
(Jag har sedan jag var 13-14 velat ha tatueringar med mina barns namn/personnr, även om jag inte är så mycket äldre så är det ändå 2-3 år)
Jo jag vet att det ändras, jag har inte riktigt bestämt mig ännu heller, vad jag vill ha alltså, inte text, om jag ska ha något motiv eller sådant, men namnet eller personnr är absolut.