• Anonym

hur ofta gör ni det?

Vi har varit tillsammans i 8 månader, och under denna tid så har vi i princip haft sex 1-2 ggr/dag när vi varit tillsammans. Nu bor vi inte ihop hela tiden utan varannan vecka.

I tidigare förhållanden har jag aldrig haft så mycket sex, med min exhustru så kunde det gå månader mellan gångerna, i något fall faktist över ett år. I andra förhållanden har det varit ca 1 gång i veckan.

Men det som är viktigt är ju egentligen inte antalet gånger, utan att man har lusten till varandra, sedan kan ju yttre omständigheter göra att det blir svårt att få till det.

• Anonym

som det är nu har vi knappt sex alls.. men det är bara pga MIG. Är gravid och känner mig allt annat än sexig..

Hade jag varit mer på hade vi sexat säkert 1gång om dagen
    Innan graviditet var det nog 3ggr i veckan

• Anonym

om jag har tur en gång i månaden annars var annan eller var tredje månad.. de är han som inte vill, ingen sexlust säger han bara som förklaring :( skulle ja få iaf en gång i veckan skulle jag vara mer än nöjd men gärna mera..

• Anonym

För oss blir det med lite tur 1 gång varannan vecka. Annars kanske 1 gång i månaden. Det verkar inte som om han tänker på sex, han är alltid upptagen med andra projekt. Jag hade gärna haft sex åtminstone 1 gång i veckan. Kanske 2.

• Anonym

Några ggr i månaden efter 9 år tillsammans. Skulle nog gärna kunnat vara lite oftare.

• Anonym
    Anonym (2) skrev 2010-01-14 22:33:30 följande:
    Vi har väl sex två gånger i veckan.. Men i vanliga fall oftare. Nu har vi en lliten bebis på 4,5 månader så det blir bara de två gångerna. Vi har nog ganska mycket sex dock. Allt är ju normalt som man säger.
    Vi har ganska mycket sex i vanliga fall alltså ^^ Innan lillan kom var det minst en gång om dagen även under graviditeten, även om vi fick vara lite försiktigare.
  • Anonym

vi sexar ca 1gång i veckan. det tycker jag är perfekt, då hinner man börja sakna det emellan. sexar vi oftare så är det såklart skönt, men jag tycker det är skönare med lite tid emellan. vissa helger kan vi dock sexa loss flera gånger om dagen om jag är extra sugen på honom.

min sexlust beror väldigt mycket på hur vi har det i förhållandet och hur snäll/glad han är. vi har haft några jobbiga månader, då har vi legat ytterst lite och det har inte varit sådär skitkul att göra det. så fort vi behandlar varandra bättre och blir snällare så börjar vi sexa regelbundet igen och det är ASBRA. det är jag som tar initiativ till sex, så det är alltid upp till mig hur mycket vi ligger. han skulle säkert vilja ligga även när vi är sura men det vill inte jag.

vi har varit ihop i snart 3år.

• Anonym

Jag och min sambo har varit tillsammans i ca 4 år och har en dotter på ett år. Vi har inte sex så ofta, kanske 1-2 ggr/månad varannan månad och det är pga mig. Jag har ingen lust men ställer upp för min sambo de gånger vi har sex och sexet är väl OK kunde varit bättre men jag känner mig aldrig sugen på sex längre.
    Jag tror att mycket beror på att jag inte tycker min kille är snygg och att jag inte tänder på honom då han är väldigt överviktig. Jag vill så gärna få sexlusten tillbaka och jag har påpekat till min kille att gå ner i vikt för ett hälsosammare liv. Jag behöver inte någon kille med rutor på magen men helst en kille som inte har större tuttar än mig och en som kan se sin snopp utan att behöva "dra upp" magen. En som klarar av lite fler ställningar där man inte behöver ta i åtanke att magen tar emot eller han inte klarar av den för han orkar inte.
    Jag hoppas verkligen min kille någonsin kan ta till sig alla råd jag ger honom om att gå ner i vikt och jag kan få sexlusten tillbaka så skulle vi ha en jättebra förhållande ihop, då allt annat fungerar bra i förhållandet.

• Anonym

varit ihop i 9 år, 2 små barn, sex 1-2 ggr i veckan, ibland oftare, ibland mer sällan.

• Anonym

om han får ta initiativ så blir det väl en gång varannan vecka. om jag tar initiativ för att få sex så ofta som jag vill, skulle vi ligga varje eller varannan dag.

lite trist. det blir alltid att jag känner mig som en slampa som ska erövra honom. varför kan jag inte få känna mig som en slampa som blir erövrad? =)

• Anonym

Vi har varit tillsammans i tolv år och har tre barn. Vi har sex 1 gång i veckan. Handlar mest om tidsbrist. Vi jobbar heltid båda två + att vi har en gård med djur. Vår tonåring ska skjutas på träning 4 mil bort 3 dagar i veckan + att både jag och min sambo tränar. Då blir det rätt så ofta att man är väldigt trött och istället för sex så blir det huvudstupa ned i säng.

Svar på tråden hur ofta gör ni det?