• Anonym (?)

hur ofta gör ni det?

verkligheten brukar alltid se annorlunda ut, folk kan skryta och överdriva. Men hur ofta har ni egentligen sex? och framförallt är ni nöjda med det? är det normalt att ha sex en gång i månaden??? det har vi, jag hade önskat två ggr i veckan, men det är vi inte två om tyvärr....

• Svar på tråden hur ofta gör ni det?
  • Anonym

Vi har varit tillsammans i 8 månader, och under denna tid så har vi i princip haft sex 1-2 ggr/dag när vi varit tillsammans. Nu bor vi inte ihop hela tiden utan varannan vecka.

I tidigare förhållanden har jag aldrig haft så mycket sex, med min exhustru så kunde det gå månader mellan gångerna, i något fall faktist över ett år. I andra förhållanden har det varit ca 1 gång i veckan.

Men det som är viktigt är ju egentligen inte antalet gånger, utan att man har lusten till varandra, sedan kan ju yttre omständigheter göra att det blir svårt att få till det.

• MILLA40

Det här är inte skryt, det är fakta: Jag och min älskling porrar flera gånger varje dag eftersom vi båda älskar sex lika mycket;) Vi har ett sanslöst härligt sexliv och då blir det ju jävligt ofta;)

• Anonym (plupp)

vi har sex 2/vecka

• Anonym

som det är nu har vi knappt sex alls.. men det är bara pga MIG. Är gravid och känner mig allt annat än sexig..

Hade jag varit mer på hade vi sexat säkert 1gång om dagen
    Innan graviditet var det nog 3ggr i veckan

• Anonym

om jag har tur en gång i månaden annars var annan eller var tredje månad.. de är han som inte vill, ingen sexlust säger han bara som förklaring :( skulle ja få iaf en gång i veckan skulle jag vara mer än nöjd men gärna mera..

• Anonym

För oss blir det med lite tur 1 gång varannan vecka. Annars kanske 1 gång i månaden. Det verkar inte som om han tänker på sex, han är alltid upptagen med andra projekt. Jag hade gärna haft sex åtminstone 1 gång i veckan. Kanske 2.

• Anonym (Torrboll)

Det är helt sjukt, men vi har inte haft sex sedan hösten 2007!! Då blev jag gravid och i och med det tappade jag lusten helt.

Min kille har aldrig haft någon direkt sexlust. Inte så att han är asexuell, men han är liksom inte intresserad. Det tyckte jag var skittrist när vi blev ihop och jag fick ta initiativ hela tiden, men nu är det rätt skönt... När vi fortfarande hade sex var det väl tre-fyra gånger i veckan. Alltid för att jag ville.

Snart är det dags för syskon och då ska vi väl se till att snuska loss lite. Om vi kommer ihåg hur man gör! {#lang_emotions_surprised} {#lang_emotions_laughing}

• rasputinboy
    Det brukar kunna bli en gång i månaden. Jag vill mycket oftare men hustrun är svårflirtad. Man får oftast jobba på det några dagar innan.
    Det är verkligen supertrist.
    Jag önskar att hon tog initiativ någongång.
  • Dundermamman

Vi har sex dagligen när vi är lediga från jobbet...vi jobbar bägge ombord på ett fartyg! Dock jobbar vi på samma fartyg, så ibland har vi även sex där men det är sånt smusslande och ordnande . Vi har ju olika hytter på olika däck {#lang_emotions_embarassed}...
    Sex är något som ingen av oss kan eller vill vara utan! Vi har det underbart tillsammans, känner varandras behov utan och innan efter 25 års förhållande {#lang_emotions_heart}!

6 skogisar såg dagens ljus den 28:e oktober....
  • Anonym (Olika)

Allt från fler gånger på en dag till var tredje dag. När det gått så pass lång tid som var tredje dag så börjar det bli jobbigt dock.

Svar på tråden hur ofta gör ni det?