Inlägg från: Anonym (Torrboll) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Torrboll)

hur ofta gör ni det?

Det är helt sjukt, men vi har inte haft sex sedan hösten 2007!! Då blev jag gravid och i och med det tappade jag lusten helt.

Min kille har aldrig haft någon direkt sexlust. Inte så att han är asexuell, men han är liksom inte intresserad. Det tyckte jag var skittrist när vi blev ihop och jag fick ta initiativ hela tiden, men nu är det rätt skönt... När vi fortfarande hade sex var det väl tre-fyra gånger i veckan. Alltid för att jag ville.

Snart är det dags för syskon och då ska vi väl se till att snuska loss lite. Om vi kommer ihåg hur man gör! {#lang_emotions_surprised} {#lang_emotions_laughing}

• Anonym (Torrboll)

Jag skrev tidigare i tråden... har inte haft sex sedan hösten 2007. {#lang_emotions_surprised} Har varit ihop fem år. Innan graviditeten sexade vi väl loss mer eller mindre varje dag. (På mitt initiativ nästan varje gång.) När jag blev gravid tappade jag lusten, alltså slutade vi sexa då. Nu önskar jag att jag kunde hitta tillbaka till den där kåta typen jag var förut, men det är svårt. Tror att enda sättet att hålla lusten vid liv är att fortsätta porra loss!

• Anonym (Torrboll)
    redneck girl skrev 2010-01-19 19:28:27 följande:
    ni får anstränga er lite och kämpa.bara du släpper lös igen,så ska du se att du gillar det.det farliga med att man helt slutar,är nog att man kommer långt i från varandra.och det kan bli svårt att reparera skadan.2007,är ju jätte längesedan....
    Det som är svårt är att min sambo mer eller mindre aldrig tar initiativ! Han gillar sex, men är inte den typen som inleder till det. Jag tror att vi båda två har blivit lite rädda nu också, när det har gått så himla lång tid utan sex. ...hur gör man liksom? {#lang_emotions_innocent} Vi står iaf varandra nära fysiskt på andra plan. Pussas, kramas och hånglar varje dag, så det är inte helt dött mellan oss på det viset. Det är bara den där sparken i arslet som behövs. För jag är rätt övertygad om att vi kommer komma igång ordenligt om proppen väl lossnar
Svar på tråden hur ofta gör ni det?