• gryning2

Äter ni blodpudding hemma?

Äter ni blodpudding hemma? Vi äter det rätt ofta för det är ju såå gott, men jag misstänker att det är en "utdöende" rätt som folk inte brukar gilla. Har jag fel?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äter ni blodpudding hemma?
  • mammaNena

ja. maken och dottern äter det, jag håller mig till potatisbullarna

• Sencha

Röstade "Ja, ofta!" fast vi brukar oftast äta blodkorv.

0401 & 0807
  • Sharatain

Åhh, blodpudding! Äter det helst med lingonsylt och vitkålssallad...namnam.
     Jo, jag äter det. Men det blir inte så ofta då maken är muslim och inte äter blodmat. Men då jag gör det så försöker jag verkligen njuta av det :D

• logg81

Ja... det är ju gott, nyttigt och billigt. Men det måste vara med bacon och grädde till. O så en klick lingon eller vitkål och lingonröra... Annars är det inget gott

Jag stavar inte taskigt! Min dator är faktiskt trasig!!!
  • Joje

Nej usch det är inte gott!!

♥ Mamma till ♂ 17 april 2007 & ♀ 12 juli 2008 ♥
  • LAV0LINA

Ja, det händer!
    Varken jag eller sambon tycker väl att det är nån jättehöjdare, men det är ok mat och dessutom är det ju löjligt billigt så det blir blodpudding då och då.

Grädde till?
    Har aldrig smakat det, är det gott till blodpudding?

logg81 skrev 2010-01-14 19:15:03 följande:
    Ja... det är ju gott, nyttigt och billigt. Men det måste vara med bacon och grädde till. O så en klick lingon eller vitkål och lingonröra... Annars är det inget gott
  • gryning2
    LAV0LINA skrev 2010-01-14 19:22:44 följande:
    Ja, det händer!Varken jag eller sambon tycker väl att det är nån jättehöjdare, men det är ok mat och dessutom är det ju löjligt billigt så det blir blodpudding då och då.Grädde till?Har aldrig smakat det, är det gott till blodpudding?
    Ja, jag blev oskå nyfiken på grädden. Ska den vara vispad eller hur menar du?
Svar på tråden Äter ni blodpudding hemma?