• AlexandraK

Raggare Del 12

Zimlis skrev 2010-02-12 22:49:00 följande:
    Sambon plockar fram kalendern nu 8-10 Juli ligger PBM i år
    Är bara förvirrad! Stugan är bokad 8-11 juli. *pustar ut*
    Men jag har lagt in om semester på fel vecka. Men som sagt... Går att ändra.
  • AlexandraK
    Zimlis skrev 2010-02-12 23:00:24 följande:
    Vilken tur - tänk vad dumt det kunde blivit. Vi kommer nog faktiskt dit i år.. har brum brum dit så klart
    Va bra! =) Vi har ny bil vart år. Lite knäppt men roligt...
  • AlexandraK
    Zimlis skrev 2010-02-12 23:06:08 följande:
    Vi har faktiskt aldrig haft el caminon till Västerås - så det blir premiär Klart kul att åka olika bilar
    Va kul! Men den har ni väl haft ett tag? Vad har ni kört innan till V-ås?
  • AlexandraK

*arg* Min man åkte till Uppsala (120 mil tur o retur) för att köpa en 455 till min Buick. Vad upptäckte han när han kom hem?! Att blocket var spräckt! Jävla idiot till försäljare.

• AlexandraK

Ingen som ska till Hässleholm Power Meet i morgon? Eller här är kanske lite ont om skåningar?

• AlexandraK
    Zimlis skrev 2010-05-31 09:34:01 följande:
    Vi va där Så roligt och så mycket folk trots det halvkassa vädret
    Kul ju! Vad körde ni?
  • AlexandraK

Konstigt att jag missade er bil! Den borde jag lagt märke till! Förstår att hans systerson blev mallig att få visa upp den fina bilen för sina kompisar!!

Vi körde min Buick. Både inne på träffen och på cruisingen:

• AlexandraK

Zchimla. Längst till höger stod vi - BAKOM muren. Där var knappt några bilar!!

Mustang Sally. Visst kan männen vara bra att ha. Fick också min bil av min man. (även om vi har gemensam ekonomi så var det pengar han tjänat och sen fixade han allt på den.)

• AlexandraK

Ikväll bär det av! Blir vår Imapala hgv -73 istället för Buicken. Trevligt med ac 120 mil.

Svar på tråden Raggare Del 12