• AlexandraK

Raggare Del 12

yossis skrev 2010-07-11 17:02:09 följande:
    Vart bodde ni i år ?
    Vi bodde på Skanzö camping i Hallsta som vanligt.
    Vi med! Du såg inte vår ljusgula Impala hgv? Bodde i stuga. Såg inte er bil... Tror inte det i alla fall.
  • AlexandraK
    yossis skrev 2010-07-12 12:03:04 följande:
    Då var det er gula HGV jag såg stående strax innan för grindarna, var inte helt säker då jag fick för mig att ni hade svart tak på eran. Vi bodde i husvagn som vanligt, stog längre in på området.
    WolfTatto skrev 2010-07-11 20:53:02 följande:
    nu tillbaka här på familjeliv! å nu med nyiköpt "raggarbil" en Ford Galaxie 500 2dr ht 1964
    Va kul att du köpt bil.
    Själva väntar vi med spänning på våran Impala HGV -63 lowrider från USA, hoppas att hon ska landa på svensk mark om 6 veckor.
    Aha. Bodde ni till höger eller vänster så fort man kom innanför grindarna?
  • AlexandraK
    yossis skrev 2010-07-12 19:19:55 följande:
    Höger in på området & sen första grusvägen ner till höger, så andra platsen på vänster sida stog vi.
    WolfTatto skrev 2010-07-12 18:30:42 följande:
    Lowrider Hgw, det var orginellt! kul, den måste du fixa bilder på!
    Hon är en skönhet på bilderna vi fått & vi hoppas att hon är lika fin i verkligheten med. En kille i LowRider klubben har sett henne IRL & tyckte hon var fin.
    Bilder kommer helt klart så fort hon landat.

Okej!
    Vad kul att ni hittat en hgv!! Var kommer den i hamn? Vilken delstat e den från?

• AlexandraK
    yossis skrev 2010-08-17 19:43:55 följande:
    Va kul att hon gillar den, det är en liggvagn (tyvärr) och det blir inga syskon här, vi är nöjda med ett. 
    Nä - då är det kanske inte så lönt med liggvagn...
  • AlexandraK

Den är ursöt Annki! Provat svinto på dom gula däcken? Det går garanterat bort.
    Men du kan väl ändå behålla den? Om du kanske blir barnvakt eller så? (om det inte blir syskon alltså.)
    Har du plats så behåll den!!

• AlexandraK

Min bebis står i garaget. Nytvättad och under täcke. Längtar redan till våren... Men det blir nog lite svårt med TVÅ bilbarnstolar i bilen. Men men... Skam den som ger sig.

• AlexandraK
    yossis skrev 2010-10-17 20:10:34 följande:
    Här en bild från helgens tur
    www.familjeliv.se/hem/yossis/gallery/phpfndfh...
    AlexandraK skrev 2010-10-17 17:57:27 följande:
    Min bebis står i garaget. Nytvättad och under täcke. Längtar redan till våren... Men det blir nog lite svårt med TVÅ bilbarnstolar i bilen. Men men... Skam den som ger sig.
    Grattis, ska ni ha syskon

Vi är visst med i nyaste nr av Wheels (nr 11) har vi fått berättat för oss, så nu måste vi köpa oss ett x när den kommer ut i butik.
    Tack! Ja, i april är det beräknat. =) Så det blir inget Power Meet Västerås nästa år för mig. Är mannen snäll får han åka dit ändå.

Vad fin den är! Grattis!!! Kul att ni "alltid" är med i tidning. Det är vi aldrig... Förmodligen har vi inte tillräckligt fina bilar. Hihi.
  • AlexandraK

Kollat på Ebay WolfTatto?

Säljer vår Impala -73 nu. Lite sorligt. Vi har mycket skoj med den bilen. Men vi gillar att byta och prova "nytt""

• AlexandraK

Buicken e påställd sen två veckor tillbaka. Måste skynda att köra så fort solen tittar fram - bebis kommer om två veckor. Tror inte det blir mycket tid till att ut och nöjesköra när man har två barn.

Låter spännande med manull låda Yossis! Aldrig kört... (jänkare alltså)

Svar på tråden Raggare Del 12