• WolfTatto

Raggare Del 12

Ullis69 skrev 2010-01-23 19:55:59 följande:
    Hehe, kanske ska komma å göra dig sällskap, tror att jag kanske når. Tror ni har det betydligt varmare där än i Buicken Är oxå hur crusingsugen som helst, blir ju inte bättre av att kära maken surfar runt på alla bilsidor i ett o funderar på vad vi ska köpa för kul för resten av Chevellpengen. Men känner jag honom rätt blir det inget köp, man blir bara mer "sommarsjuk" Sen har jag konstaterat att jag måse ha fått hjärnsläpp när jag uppdaterade listan, så jag ändrar lite i den... Zchimla - El Camino-69 Annki72- Impala - 58 lillaemme- Dodge-59, Dart -65, Dodge-66 och Rekord-61 yossis - Impala - 63, cab lowrider Heliodora- Ford Edsel -59 SandraEdin - Amazon -67 Alexxia - Impala hgv -73, Buick Skylark -69 Ullis69 - Buick LeSabre -65 cab RaggarJesa - Impala -61, Cheva -53 Hemliga72an - ingen bil Bellan85 - Pontiac LeMans -65 CircusLarsson- Dodge Charger-68 Tésan - Plymouth valiant cab -75 (pilsner) och Opel rekord (olympia) -63 Panictjej - IH Scout -75 och -77, Lincoln Cont cab -66 Wonderchild2009 - Buick Skylark-66 lillabus81 cadillac deville -69
    har funderat lite på varför så få kör jänke på vintern, när jag hade impalan för en massa år sen körde jag den på vinter! chevellen var d ingen vidare värme i så då körde jag inte alls ofta på vintern men alla eropee veteraner har fått gå året om!
  • WolfTatto
    AlexandraK skrev 2010-01-23 22:34:33 följande:
    Här saltar dom så mycket att det förstör bilarna. =/
    ja saltet är ett problem, kanske vore bättre att ha nåt skrot till sånna dagar men ta ut jänkaren på fina torra vinterdagar!
  • WolfTatto
    Ullis69 skrev 2010-01-24 19:50:33 följande:
    Mest av bekvämlighetsskäl o ekonomin skulle jag tro utöver saltet som jag hyser hatkärlek för. Vi kuskar båda en massa mil för att ta oss till o från jobb, dagis o ungarnas fritidsaktiviteter. kör dieselsvenssons för å hålla kontot lågt... Kollade faktiskt på en bonneville dieselhgv häromdan just med tanke på vinterkörning. Vi hade _tänkt_ ta ut buicken nått under vintern men den blev snabbt inplogad när snön började rasa ner, dåligt planerat kanske Vi åker faktiskt dåligt med jänk till vardags även när det är barmark. Har kommit på att det beror på vår ordentliga parkering i carporten på andra sidan gårdsplanen. Oftast slänger man sig i VWn som står utanför dörren å halvvägs till byn tänker man "varför tog jag den här" :-S F*n vad jag längtar efter en biltur nu....
    ja vad trur du jag gör då å jag har inte ens egen bil, men kan ju köpa med ett sexpack öl å åka till polarn å hälla i honom dem så vill han ut å åka å då får jag köra hans Customline!!{#lang_emotions_wink}
  • WolfTatto
    littlemisstrouble skrev 2010-02-02 12:24:33 följande:
    jisses det var inte lätt att få tag på boende under wheels and wings men nu är det ordnat iaf
    bor inte mer än en timme bort så d problemet har inte jag! hi hi hi
  • WolfTatto
    littlemisstrouble skrev 2010-02-02 20:23:33 följande:
    orättivist en annan får åka en bit för att komma dit
     kanske tar me husvagnen ändå å bor på parkeringsplatsen vid fältet!
    Längtar dit!
  • WolfTatto
    littlemisstrouble skrev 2010-02-04 16:20:43 följande:
    hehe ja det kan man ju göra. där var mycket folk förra året väl?
    förra året var jag i varberg bara lördag, jobbade fredag!
  • WolfTatto
    littlemisstrouble skrev 2010-02-04 19:03:28 följande:
    tyckte jag såg massa folk som var där med husvagnar. hoppas iaf det blir bättre väder i år. fredagen var kanonfint men lördagen blev ju riktigt dåligt väder
    ja det var det så vi åkte in å kollade crusingen till nån gång efter 9 sen körde vi till värmland på natten!
  • WolfTatto
    lillaemme skrev 2010-02-13 11:40:49 följande:
    nu börjar de dra igång..helgerna e fullspäckade snart igen..Härligt! på måndag drar vi te kanarieöarna..hoppas på lite sommarkänsla...
    men e d nån cruzing på kanarieholmarna då då?{#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Raggare Del 12